Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Hvordan holder dere andre ut 😅 må finne meg en annen jobb fort ..... Anonymkode: ba4f1...55c
førskolelæreren Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Trist. Men sant. Jeg er og på vei ut av barnehagen..😔 Endret 4. oktober 2018 av førskolelæreren
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Tenker på ungene som har enda lenger dag enn meg men de tåler vel mer støy og kaos enn gamle meg ( les 36 ) Anonymkode: ba4f1...55c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har jobbet i barnehage i 18 år nå,og det blir nok 25 år til.. 😊 Jeg var dødsliten da barna mine var små,og skjønner ikke helt hvordan jeg holdt ut. Nå er de fleste av mine barn store, så alt er mye enklere hjemme. Jeg har også byttet fra storbarnsavdeling til småbarnsavdeling og det er mye mere rolig. Hverdagen er helt anderledes, og jeg er absolutt ikke sliten etter en dag på jobb. Jeg har nok også en høy terskel for å si og føle meg sliten. Det må man jo bare ha med mange barn selv og tilnærmet full jobb. Anonymkode: 4f038...58c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Ja jeg slutter så fort det lar seg gjøre ! Ikke bra for helsa Anonymkode: ba4f1...55c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Vet hvordan det er! Itellegg til at jeg er helt utslitt etter jobb så har jeg ofte hodepine på jobb pga det er så høyt støynivå der. Er sååå klar for barnefri helg nå! Anonymkode: f7b1f...ac4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 Vel, min svigerinne elsket det, frem til hun fikk barn selv. Da klarte hun det ikke lengre, og fant en helt annen jobb.. Anonymkode: eaecd...870
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 Elsker jobben min i barnehagen, travelt og en del lyd ja, men å få være så mye ut på tur og ute generelt med en herlig gjeng barn og voksne er helt fantastisk. Har fire barn selv, to bhg barn og to ungdommer. Er klar og sliten etter jobb, men på en god måte ❤️❤️ Anonymkode: 70986...717
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #9 Skrevet 4. oktober 2018 Det er STOR forskjell på lydnivå i forskjellige barnehager, det er noe man kan jobbe målrettet med og som har mye å si for trivsel. Anonymkode: 54307...a46
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #10 Skrevet 4. oktober 2018 Har dere hørt om hun som var alene med firlinger? Da de endelig ble store nok til at de begynte på skolen, måtte hun ha ekstrainntekt og være dagmamma. Så da hun sendte dem på skolen, ramlet det inn 5-6 barn til som hun måtte passe og da de ble hentet, og om hverandre, kom firlingene hjem fra skolen. Anonymkode: 7cb6b...022
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #11 Skrevet 4. oktober 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Elsker jobben min i barnehagen, travelt og en del lyd ja, men å få være så mye ut på tur og ute generelt med en herlig gjeng barn og voksne er helt fantastisk. Har fire barn selv, to bhg barn og to ungdommer. Er klar og sliten etter jobb, men på en god måte ❤️❤️ Anonymkode: 70986...717 Så godt at slike som deg finnes!Tenk på de som leverer det kjæreste de eier til de andre som har skrevet her??Jeg er stolt av jobben min i bhg,har mye gleder.Ja Self er det lyd i en bhg,men tenk så mye gode klemmer og skjønne smil vi får hver dag!Gode samtaler,herlige ord som gjerne blir sagt litt bakvendt.Jeg er dessverre sykmeldt nå ,men gleder meg å komme tilbake til jobben min. Anonymkode: 43366...41c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #12 Skrevet 4. oktober 2018 Ære være alle som jobber i barnehage og tar vare på fremtiden mens foreldrene jobber eller trener eller slapper av av eller hva det måtte være... Anonymkode: 55ae0...e01
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #13 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg blir også sliten, men på en god måte. Det er verdens beste jobb! Elsker å jobbe i bhg ❤️ Anonymkode: c7097...b3b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #14 Skrevet 5. oktober 2018 Det værste er jo ikke lydnivå og barna. men sykemeldte voksne hele tiden. Jeg er lei av å gjøre andre sitt arbeid... Anonymkode: 1dd30...7de
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #15 Skrevet 5. oktober 2018 Folk kan ikke for hvis de blir syke.Jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg er syk.Skulle gitt mye for å være frisk å tilbake i jobb. Anonymkode: 43366...41c
førskolelæreren Skrevet 5. oktober 2018 #16 Skrevet 5. oktober 2018 Er jo en grunn til at folk blir syke. Mange barn og få voksne.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #17 Skrevet 5. oktober 2018 Ja alltid noen syke, alltid fullt av halvsyke barn ! Lange dager på alle barna uansett om mor bare drikker kaffe ! Syns det er demotiverende å passe 12 halvsyke barn mens mor er på kaffe ! Men har fått tilbud om annen jobb nå så da blir det nok bedre . Anonymkode: ba4f1...55c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #18 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja alltid noen syke, alltid fullt av halvsyke barn ! Lange dager på alle barna uansett om mor bare drikker kaffe ! Syns det er demotiverende å passe 12 halvsyke barn mens mor er på kaffe ! Men har fått tilbud om annen jobb nå så da blir det nok bedre . Anonymkode: ba4f1...55c Helt enig... Anonymkode: 1dd30...7de
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #19 Skrevet 5. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja alltid noen syke, alltid fullt av halvsyke barn ! Lange dager på alle barna uansett om mor bare drikker kaffe ! Syns det er demotiverende å passe 12 halvsyke barn mens mor er på kaffe ! Men har fått tilbud om annen jobb nå så da blir det nok bedre . Anonymkode: ba4f1...55c Mener du Kafe?? Anonymkode: f7b1f...ac4
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #20 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mener du Kafe?? Anonymkode: f7b1f...ac4 Vet du ikke hva kaffebesøk er? Anonymkode: d71c6...40f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #21 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg er helt enig med deg. Mye positivt å si, men det er en helt ekstremt krevende jobb! Anonymkode: 6f878...ccc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #22 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg elsker barnehagejobben min. Masse gode klemmer, masse lek og moro, masse utetid og en hel haug med smil og takknemlighet fra barna. Klart det er støy og enkelte dager kan være langt med krevende enn andre, men i det store og hele er det bare rimelig fantastisk å få lov å være med barn hele dagen. Likevel er det altfor lav lønn, altfor dårlig bemannet, altfor dårlig tilrettelagt mtp hvor mange barn på hver avdeling pga støy, stress og uro og for mange ulike oppgaver som skal gjøres i tillegg til delen med barna. Anonymkode: e641c...1fa
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #23 Skrevet 6. oktober 2018 Helt enig. Også er det utrolig demotiverende å gjøre samme jobb som jeg må gjøre hjemme.. Skifte bleier, vaske opp, lage middag og ta kledvasken. Begynte rett og slett å kjede meg på jobb. Anonymkode: 1dd30...7de
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #24 Skrevet 6. oktober 2018 Takk til dere som jobber i bhg! ❤️🙏🌻 Anonymkode: 80b6a...1e1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #25 Skrevet 6. oktober 2018 På 5.10.2018 den 8.57, Anonym bruker skrev: Ja alltid noen syke, alltid fullt av halvsyke barn ! Lange dager på alle barna uansett om mor bare drikker kaffe ! Syns det er demotiverende å passe 12 halvsyke barn mens mor er på kaffe ! Men har fått tilbud om annen jobb nå så da blir det nok bedre . Anonymkode: ba4f1...55c 12 barn som alle har en mor som bare går på kafé? Hvor bor du egentlig? Anonymkode: 54307...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå