Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Vi har ikke sex. Jeg har overhode ikke lyst. Han kommer aldri og gir meg en klem eller holder rundt meg. Vi sitter i hver vår ende av sofaen med hver vår tlf. Han er alltid på tlf. Vi kysser ikke en gang i mnd engang. Krangler og diskuterer mye. Han irriterer meg med nesten alt, til og med måten han spiser på. Han mangler så mye bordskikk.. Snakker med munnen full av mat, smasker og smatter. Han er veldig fin og flink med barna, men han får all kosen. Han er ikke noe nøye på å lære de bordskikk, være nøye med skjermtid, med hvor lenge de pusser tenner, at de vasker fingre etter toalettet. Han får kosen og jeg blir den som må mase. Jeg blir hele familiens masetroll! Og i tillegg så blir han irritert når jeg sier noe. F eks i sted når han skulle ta bæsj bleien. Det var igjen bæsj på barnet og jeg sa «skal du ikke ta alt?». Da får jeg bare huff, blir du ikke lei av å mase til svar. Og slik er det alltid.. Er dette forholdet verdt å satse på? Jeg blir så innmari sliten av dette.. Jeg maser mye og vet det, men ting blir jo ikke gjort, og om de blir gjort så er det alltid så halvveis.. Anonymkode: 398ca...d4c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Det der hadde jeg ikke orket. Anonymkode: fb9bc...6e6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg dro da jeg skjønte at jeg rett og slett foraktet han jeg bodde med. Da det ikke bare var irritasjon lengre, men forakt og en smule hat. Kunne ikke leve slik. De tingene du irriterer deg over vil føles verre og verre. Hvis du allerede nå ikke kjenner en flik av kjærlighet så ville jeg ment det er over. Anonymkode: 84227...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå