Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Min snart 9 åring leker fremdeles med dukker, shopkins, hatchimal og bamser. Er dette vanlig i den alderen? Anonymkode: 37fbe...da4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Om det ikke er vanlig så burde det være det. Ungene vokser opp alt for fort om dagen. Ønsker hun leker så kjør på sier jeg. Min på 7,5 leker fortsatt mye og jeg håper det vil vare noen år til. Min er gutt, men ei venninnes datter på 9 fikk akkurat hester med tilhørende små dukker og noe lego friends og det blir heldigvis brukt Anonymkode: 66f25...647
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 min leker ikke ennå. han er snart 9, han gamer med kamerater, men er mye ute og sykeler og sånt med venner å Anonymkode: c895c...a18
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Min snart 9åring har sin rolig stund med leker men det er sjeldent. Han har mange uteaktiviteter da. Han like fotball best. Anonymkode: c8a6f...f3b
skinnfilla Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Hun er også der. Nettopp fylt åtte. Ønsker seg enhjørningting til rommet. Serien fra br med sengetøy, håndkle , lys osv Hun ønsker seg også playmo, legoboka( liker å bygge fritt, ikke sett. ) elsker pandaer Stor sparkesykkel og ny hjelm stor kasse med « lageting» Sovetelt fra br, til å ha over senga fiskestang
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Det er jo litt forskjell på jenter og gutters interesser. Men jeg har en gutt på 9,5 år som fortsatt elsker Lego. Ellers går det mest i dataspill. Anonymkode: dfd7c...f2e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 Datter på ni. Hun har ikke lekt eller ønsket seg leker på lenge. Bortsett fra slim og lage slim... Anonymkode: 097ff...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå