Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Vil de føle at de hadde en god oppvekst, og hvorfor tror du det? Anonymkode: 73bfb...08b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 De vil føle at de har hatt en god oppvekst med tilstedeværende foreldre selv om vi har jobbet mye. Hektiske dager men mye moro, alvorlige stunder med tap av nære og sykdom, men vi har stått sammen og vært i fellesskap på godt og vondt. Perioder med dårlig råd, perioder med bedre råd, et trygt hjem og et godt nettverk håper jeg de vil føle at har gitt dem en solid base å stå på. Anonymkode: c8314...4c1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg tror barna mine vil føle at de har foreldre som har vært til stede for de.Gjort det beste de kan.Funnet på mye spendene aktiviteter og tatt de med på mye kjekt.Og jeg tror de vil huske at vi har mast på de(har to barn med diagnose)som må få gjentatte beskjeder. Anonymkode: 4b7ed...dff
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Hvis du spør 14 åringen idag vil hun nok si at vi er superkjipe som ikke lar henne henge i byen etter kl 19, at hun må være hjemme senest 21, at hun ikke får ha telefon mellom 24 og 08 i feriene. At vi er de dummeste i hele verden. Når hun blir voksen vil hun være glad for omsorgen. Hun vil være glad for at vi stiller opp på enhver dugnad, hver forestilling, alle foreldremøter, at vi tar de med på turer i inn og utland. At de alltid kan komme til oss om det er noe de trenger. At vi er der for de, alltid Anonymkode: 333cd...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå