Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Så når der er ting i forholdet som bør snakkes om, og man forsøker, men den andre møter deg med taushet. Hva er neste steg da? Bare godta og fortsette, eller fortsette å prøve og snakke til en vegg? Anonymkode: 85194...a7c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Få en tredjepart til å fasilitere samtalen. Fvk for eksempel. Familieterapeut. Anonymkode: b182c...223
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Samme her! Han nekter å snakke! Vært sammen i tre år så dette er nytt. Han er sint på meg fordi jeg var deprimert i svangerskapet og sa og gjorde mye dumt i fjor. Jeg har beklaget på er dypeste. Han nekter å snakke ond et sammen eller med en tredjepart. Han skal bearbeide inni seg selv og sitter oppe om nettene og tenker og spiller spill mens jeg da blir alene om baby og ansvaret om henne. Lurer veldig på hvorfor han ikke ser hvor tragisk fremgangsmåten er. Anonymkode: 125b1...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå