Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Hva anbefaler du? Anonymkode: ffba7...a71
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Alder på barnet? Anonymkode: 60137...eb8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Helt klart med isofix! Anonymkode: 4217b...d0e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt klart med isofix! Anonymkode: 4217b...d0e Uansett alder. På babystolen er det veldig enkelt å klikke stolen oppi en base som er festet med isofix. Neste gruppe er det mye lettere å få barnet oppi stolen uten bilens belte i veien. Og med beltestol trenger du ikke feste stolen når barnet ikke sitter oppi, - stolen er uansett sikret med Isofix 😊👍 Anonymkode: 4217b...d0e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Takk for svar dere Barna er 1 og 2 og 7 år Anonymkode: ffba7...a71
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar dere Barna er 1 og 2 og 7 år Anonymkode: ffba7...a71 Beltefestet til de to minste, da kan du velge en stol som varer til 25 kg og 120/125 cm og dermed hele bakovervendtperioden. Feks Britax Maxway, Axkid Mnikid eller Klippan Century. Axkid er den enkleste å montere av disse pga selvstrammende forankringsbånd. På beltestol er det greit med isofix, da står stolen festet også når det ikke sitter noen i stolen Anonymkode: 60137...eb8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Uansett alder. På babystolen er det veldig enkelt å klikke stolen oppi en base som er festet med isofix. Neste gruppe er det mye lettere å få barnet oppi stolen uten bilens belte i veien. Og med beltestol trenger du ikke feste stolen når barnet ikke sitter oppi, - stolen er uansett sikret med Isofix 😊👍 Anonymkode: 4217b...d0e Mange baser kan også festes med belte. Det er også lettere å få riktig helling når basen el stolen er beltefestet. Med isofix har man lite mulughet til å korrigere hellingen. Og belte i veien for å sette barnet i stolen? Det er ikke noen stor problemstillng akkurat. Har jeg aldri følt meg plaget av. Anonymkode: 60137...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå