Gå til innhold

Dere som jobber på småbarns -regn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere ut med de minste når det regner ? Syns de kan være inne de dagene ! Eller er det jeg som er pysete ? 

Anonymkode: c234c...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig går vi ut når det regner. Vi er ute i all slags vær. Så ja, du er pysete. Jobber du på småbarnsavdeling?

Anonymkode: 396c8...55f

Skrevet

Ja, selvfølgelig er vi ute når det regner!! 

Anonymkode: ecbbb...010

Skrevet

De på 10-11 måneder også ? Far har perm enda så tenkte si han kunne være hjemme når det regner som verst, gutten er 10 måneder. Men da rekker han ikke gjøre så mye hjemme. Må minst ha 6-7 timer i Bhg syns vi skal vi få gjort litt andre ting . Jaja han blir vel vant til det 

Skrevet

Er dette et trolleinnlegg eller?

Selvfølgelig har far barnet hjemme når han har permisjon!

Selvfølgelig er småbarnsavdelingen ute når det regner!

Anonymkode: cb14a...de6

Skrevet

Barna er ute når det regner, kanskje ikke så lenge men de er ute, på samme måte som de er ute når det er sol, snø, minusgrader.

Skrevet

Dårlig forsøk på troll. 

Anonymkode: db78d...4e8

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De på 10-11 måneder også ? Far har perm enda så tenkte si han kunne være hjemme når det regner som verst, gutten er 10 måneder. Men da rekker han ikke gjøre så mye hjemme. Må minst ha 6-7 timer i Bhg syns vi skal vi få gjort litt andre ting . Jaja han blir vel vant til det 

Ja, selvfølgelig. Men jeg regner med at dette bare er et utrolig dårlig trolleinnlegg

Skrevet

Selvfølgelig 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 9938f...7d0

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ?? Skjønner dere konseptet med pappaperm? 

Anonymkode: ecbbb...010

Skrevet

Vi fikk nå plassen nå da og må jo bruke den når vi betaler for det ! De er ikke ute så lenge om gangen så går nok fint. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk nå plassen nå da og må jo bruke den når vi betaler for det ! De er ikke ute så lenge om gangen så går nok fint. 

Tåler ikke ungen regn? Med sånne foreldre som dere, så er det kanskje best at ungen er mest mulig i barnehagen

Skrevet

Han ble foresten 11 måneder i går! Og han kjeder seg hjemme ! Han har korte dager da. 6-7 timer. Ja han tåler regn altså. Han har gode klær 👍

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han ble foresten 11 måneder i går! Og han kjeder seg hjemme ! Han har korte dager da. 6-7 timer. Ja han tåler regn altså. Han har gode klær 👍

6-7 timer er fulle dager. Når et voksent menneske jobber 100% jobber man 7,5 time pr dag og har 0,5 times pause. 

Anonymkode: ecc99...c7f

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

6-7 timer ikke kort dag, når han har en pappa som vaser hjemme

Skrevet

Korte dager er 6-7 timer mens pappa er hjemme i permisjon 😮😮😮 og du lurer på om barnet er vanntett for en regnskur?  Jeg er helt sjokkert.  Det finnes jo ikke morsommere enn søledammer for småbarn! Helt alvorlig håper jeg dette bare er tull. Så lange dager for en liten knott uten at det er nødvendig skjønner jeg ikke. 

Skrevet

Det et da vel helt vanlig ! Det er jo en gavepakke for oss med betalt fri ! Får jo gjort så mye hjemme ! Ikke vår skyld at staten gjør det sånn ! Orker jo ikke betale 3000 ,- i måneden for så å ha han hjemme! Han har masse tid med oss ! 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det et da vel helt vanlig ! Det er jo en gavepakke for oss med betalt fri ! Får jo gjort så mye hjemme ! Ikke vår skyld at staten gjør det sånn ! Orker jo ikke betale 3000 ,- i måneden for så å ha han hjemme! Han har masse tid med oss ! 

Tenk at dere ikke orker å være sammen med ungen deres, en liten knott på 10 mnd. Bryr dere dere så lite om han altså

Skrevet

Han er 11 måneder !! 

Skrevet

Uansett om dette er trolleinnlegg eller ikke, vi i min barnehage går ikke ut med de minste når det er full storm å pøsregner,  de små barna som kryper har ingen glede av å være ute i sånt vær. Men de større barna er ute en liten tur uansett vær. 🙂 Når mannen min var i permisjon så var gutten vår i barnehagen fra ca 09.30 til 14.00/14.30 for å få en rolig og fin tilvenning 🙂 (de 2 siste ukene av permisjonen da) 

Anonymkode: 9b43f...bb1

Skrevet

Ja mannen bruker jo bare de 9 siste ukene ! 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja mannen bruker jo bare de 9 siste ukene ! 

Det er godt det finnes barnehage med gode voksne som kan gi barnet deres masse kos og omsorg. Siden dere ikke evner det selv..

Tenk å bry seg så lite om barnet sitt...

Anonymkode: 665ee...944

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Går dere ut med de minste når det regner ? Syns de kan være inne de dagene ! Eller er det jeg som er pysete ? 

Du er den samme som skrev innlegget  "Mor har fjernet meg fra klassens facebook side?", er du ikke? Trolleinnlegg begge to, du står nok for enda flere

Skrevet

Ehh nei det er ikke meg ! Skjønner ikke hvorfor dere er så sjokkerte. Flere her som gjør det sånn ! Supert det vel. Har snart fått malt hele kjelleren mannen nå. Ganske greit ! 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Går helt fint å betale for plassen uten å bruke den mens far er i permisjon. Bare snakk med barnehagen om det. Vi betalte for plassen i 6 mmd uten å bruke den da vi har desemberbarn og fikk plass allerede fra september det året barnet ble ett.

Anonymkode: 00036...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...