Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Om jeg spør etter noe, da blir det aldri noe av. Da går hun på Cubus/HM eller lignende og finner en tykk genser der .... 🤪 men strikker gjerne til barnebarna. Anonymkode: 13009...80c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Det er ikke alle som gidder strikke til voksne, det er dyrt og tidkrevende. Kanskje mammaen din er en av de? Anonymkode: 97fc8...307
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg ville ordne tråd og alt 😅 barnebarna er 14 og 16 år, og eldste bruker snart samme str som meg .. Anonymkode: 13009...80c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Blir fort mellom 600-1000 kroner å strikke genser / jakke til voksen så kanskje hun syns det blir for dyrt? På hm får man gjerne slike plagg til det halve. Anonymkode: e53b6...e36
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Samme problem her 😂 så jeg er begynt å kjøpe på finn til meg selv 😄 Anonymkode: e7ecb...cfb
Superdolly Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Vi vet ikke hvorfor hun ikke vil strikke til deg. Det enkleste er jo å spørre henne rett ut. Personlig er jeg veldig glad i å strikke, men jeg kjenner motivasjonen forsvinne med en gang hvis noen kommer og ber om en spesiell genser. Jeg liker å velge ut modell og farger selv, og noen ganger endrer jeg litt på mønsteret. Så kan jeg gjerne gi bort det jeg har strikket etterpå, men som sagt må jeg velge det selv. Hadde du spurt meg om å strikke en genser, hadde jeg gjort det, men da en jeg hadde valgt ut. Hadde du bedt meg om å strikke en bestemt genser hadde jeg nok sagt nei. Men jeg ville selvsagt forklart hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 Det er fryktelig slitsomt å strikke til voksne kontra barn. Jeg måtte slutte for et par år siden fordi jeg fikk vondt i skuldrene konstant etter jeg var kommet halvveis på en genser. Mamma sluttet for mange år siden. Men vi strikker fortsatt til barna Anonymkode: 51f08...7dc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #8 Skrevet 3. oktober 2018 Men må si at jeg aldri aldri har bedt henne Om å strikke til meg, bortsett fra et par sokker for ti år siden. Har slitt ut min tykke strikkegenser som jeg fikk når jeg var 15 år. Nå ønsket jeg meg en finere en 😅 får søke på Finn eller Facebook Anonymkode: 13009...80c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #9 Skrevet 3. oktober 2018 Å strikke er en hobby man koser seg med, og man strikker det man har lyst til. Syns det blir helt feil og bli lei seg/skuffet å fordi noen ikke strikker til deg. Dersom du ønsker deg en hjemmestrikket genser, hva med å lære seg å strikke selv. Selv hadde jeg motsatt problem for litt siden, min mor elsker å strikke til barnebarna, det er noe spesielt med å strikke til dem (kanskje det er noe slikt med din mor også), og så knakk jeg strikkekoden. Hun ble litt lei seg siden nå kunne jeg jo strikke til dem selv, det endte opp med at vi snakket sammen og fordelte det vi strikker til dem, og nå får det mye hjemmestrikket ull Anonymkode: 753cb...ae1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #10 Skrevet 3. oktober 2018 Pga problem i en hånd er d ganske umulig for meg å strikke dessverre. Anonymkode: 13009...80c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #11 Skrevet 3. oktober 2018 Facebook har ei side med salg av strikkeklær. Mye fint der. Kjøp salg strikkeklær trur jeg den heter 🤔 Anonymkode: e7ecb...cfb
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #12 Skrevet 3. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Pga problem i en hånd er d ganske umulig for meg å strikke dessverre. Anonymkode: 13009...80c Neppe relevant så lenge du ikke er hi sin mamma..... Anonymkode: 76203...a08
Mostly Harmless Skrevet 3. oktober 2018 #13 Skrevet 3. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Neppe relevant så lenge du ikke er hi sin mamma..... Anonymkode: 76203...a08 Nokså relevant siden hun er HI, og det har kommet forslag om at hun strikker selv.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #14 Skrevet 3. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Neppe relevant så lenge du ikke er hi sin mamma..... Anonymkode: 76203...a08 Er du dum? Hi får tips om å strikke selv og svarer at det går ikke fordi hun har problemer med hånden, og du mener det er irrelevant?😂🤣😆 Anonymkode: 88437...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå