Gå til innhold

Noen med hytte på Vierli Rauland her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjørte tilfeldigvis igjennom området på vei fra Rjukan til Røldal i sommer. Det var en så nyyyydelig plass der oppe ved Mjøsvatn! Er det noen her som har hytte der oppe? Er det snøsikkert? Bra skianlegg? Trives dere? Jeg ser det bygges hundrevis av hytter for tiden, tro om det blir litt mange...?

Anonymkode: 50afa...30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hytte der oppe, men har vært på rehabilitering på Rauland på vinterstid og var mye oppi der. Det var MYE snø når jeg var der rundt påsketider. Gikk gjennom snøen på truger og hadde snø opp til låret, jeg er da 180 høy. Ser nå at snøen allerede er kommet litt, og den blir liggende lenge husker jeg.

Anlegget er bra. Godt med variasjon. Det var mye folk når vi var der, men det var nok av plass for det. Og det er et veldig stort nettverk av langrensløyper om det er ønskelig! Vi gikk på truge og skitur og selv med flust av folk fant man alikevel et sted og hvile uten at man satt i grupper med andre. Vi opplevd heller aldri å gå i kø noe sted.

Anonymkode: 82bbb...e96

Skrevet

Har ikke hytte selv, men er der oppe i vinterferien hvert år.

Ungene elsker å være der. Det er stort, det er mye folk, men de sprer seg godt ut så man opplever ikke at det er fullt liksom.

Det er mye å finne på der oppe, mange forskjellige typer bakker, kjelker, scooterkjøring, langrenn osv. De er flinke til å arrangere ting, samtidig som man godt kan gå alene og unngå "folkehavet" også fordi det er såpass stort. 

Litt kø er det i alpinanlegget i vinterferien, men ikke så mye at det blir kjipt.

Det er utrolig mye snø der, og veldig snøsikkert.

Jeg ville jo absolutt reist opp der og sett før jeg kjøpte hytte da, lei en hytte eller ta inn på hotell og se dere rundt denne vinteren...

Anonymkode: cca38...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...