Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Er dette bra barne-tv eller ikke? Hva tenker du? Anonymkode: 5dc46...69d
the amazing spidermamma Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg synes faktisk ikke at de er så verst. Daniel Tiger gir ofte barna verktøy til å takle litt vanskelige situasjoner (sånn som når man blir veldig sint, må vente på tur, ikke vil byttelåne osv). Jeg tenker at disse irriterende fengende sangene kanskje gjør det enklere å huske hva som er lurt å gjøre i disse situasjonene. Peppa gris er vel mest humor. Og det er det jo ikke noe galt i?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Liker ikke Daniel tiger.. Det er litt i overkant moralsk. Peppa er bra 😊 Anonymkode: ce3cc...4c5
Bruker3 Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg får lyst til å flå Daniel tiger og bruke han som stola...men sønnen min synes han er ok. Pappa gris er mer foreldrevennlig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 sønnen på 5,5 er glad i begge Anonymkode: 1b390...79b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Ungane likar begge, eg likar best peppa gris, det er slett ikkje det verste som går på barnetv. Anonymkode: 32e30...30c
Mostly Harmless Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 På 3.10.2018 den 8.54, Bruker3 skrev: Jeg får lyst til å flå Daniel tiger og bruke han som stola...men sønnen min synes han er ok. Pappa gris er mer foreldrevennlig. Haha, jeg får frysninger av gryntelatteren til peppa gris. Liker Daniel tiger et liiite hakk bedre, men det er bare fordi jeg bruker sangene skamløst til å manipulere treåringen...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg elsker Daniel tiger. Ikke noe som er bedre enn en som synger hvis du er så sint at du må hoppe opp og ned eller noe i den duren istedetfor et trassanfall uten like eller hvis noe er trist så snu litt på ting... Ah.. Daniel tiger! Peppa gris er helt greit. Det blir fort kjedelig. Anonymkode: 65c3b...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå