Gå til innhold

Hva MÅ du ha til tacoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rødløk, agurk, ost, hjemmelaget salsa, lime, chili, jalapenos, koriander, hjemmelagde lefser hvis jeg har tid :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mais

Guakamole

Bønnestuing

Rømme

Anonymkode: eb301...126

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Banan?? 🙊🙊 Som i frukten banan?? 🙊🙊🙈🙈😇😇😇 Er det godt altså? Moses den eller hva? Aldri hørt om😝 men nå er det de som spiser pølser i vaffel å. Men er jo spennende med no nytt😁

Anonymkode: 69b1b...d14

Spiser pølse i vaffel også. Legger banan i skiver i tacolefse eller smak. Gir en nydelig søt smak som harmonerer så godt til de andre smakene. 😜

Anonymkode: fca63...60a

Skrevet

Bortsett fra de vanlige grønnsakene, det MÅ være karbonadedeig, liker ikke kyllingdeig eller kjøttdeig. Tacokryddere er best hjemmelaget for at det ikke skal bli for salt.

I tillegg må guacamolen være hjemmelaget og jeg må ha Thousand Island dressing på.

Skrevet

Jeg MÅ ha hjemmelagd guacemole. Kjøttdeig, løk, raspet fersk ost, salat, tomat, agurk, rømme og hjemmelagd salsa! Det viktigste for meg er at guacemolen ikke er på boks men inneholder: avocado, sitron, worchestershiresaus,hvitløk, rømme og salsa og aller helst koriander.

Skrevet

Marinert storfekjøtt på ekte mexicansk vis, grillet helt og skåret i tynne skiver. Pico de gallo, ekte guacamole, cheddarsaus, rømme og refried beans. Ferske maistortillaer.

Anonymkode: 5d877...b17

Skrevet

Kyllingfilet i strimler med tacokrydder og lime + vanlige salatingredienser 

Anonymkode: cc9f2...2a2

Skrevet

MÅ ha en tacokrydret proteinkilde og guacamole. Det går ikke an å lage taco uten en av dem, det går an å lage med bare det, faktisk.

Foretrekker ellers å ha på rødløk, tomat, koriander, ost, mais og ananas.

Kan også ta på rømme, salat, paprika og salsa.

Anonymkode: 48e03...b27

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spiser pølse i vaffel også. Legger banan i skiver i tacolefse eller smak. Gir en nydelig søt smak som harmonerer så godt til de andre smakene. 😜

Anonymkode: fca63...60a

Oi jøsses! Er vel bare jeg som er litt pinglete som ikke tørr å prøve no nytt😂 men veit du hva, banan skal jeg jaggu teste! Og kanskje denne pølsa i vaffelen å😇😇 spennende 👌😊

Anonymkode: 69b1b...d14

Skrevet

Druer er godt,har det av og til som tilbehør.

Anonymkode: 39443...fb4

Skrevet

Sørlandschips med spansk paprika! 

Skrevet

lefse

mais

arurk

paparika

tomat

biff/kylling i strimler

taco saus

rømme

ost

Anonymkode: 8f6a7...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...