Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 I svangerskap i 2015 fikk jeg hemoroider relativt tidlig. Rundt uke 7-8 og var en av mange tegn på graviditeten. Jeg stresset ikke så veldig med det siden jeg leste at man kunne få hemoroider under fødsel. Tenkte at kampen mot hemoroider tar jeg etter fødsel. I nesten 3 år har jeg prøvd alt mulig for å bli kvitt hemoroidene da det ble en stor plage for meg, uten hell. Endelig i juli 2018 fikk jeg strikkoperasjon på hemoroidene. Fant også ut at de store «posene» som henger bak er marisker og ikke hemoroider. Noe som forklarer hvorfor de aldri har forsvunnet med hjelp av hemoroidekremer og behandlingen. det jeg lurer på er om noen har operert vekk marisker og hvordan gikk det med dere? Hadde dere noen plager etterpå? Ble det verre/bedre? Jeg vil bare få vekk disse ekle posene baki der så jeg delvis får mer selvtillit igjen når jeg har sex, samt at jeg kan føle meg ren, smertefri og «bra» igjen der bak. Anonymkode: aafff...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå