Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #26 Skrevet 2. oktober 2018 Er ingen historie bak. Bare fått inntrykk av at hun aldri har likt meg. Hvorfor vet jeg ikke. Nå som hun er blitt klassens kontaktlærer har hun fjernet meg fra Facebook gruppen. Har alltid vært der tidligere. hi Anonymkode: 4373d...aac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #27 Skrevet 2. oktober 2018 Føler bare ikke at barnet mitt er velkommen mer. Hi Anonymkode: 4373d...aac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #28 Skrevet 2. oktober 2018 Trodde vi foreldre haddde litt av ansvaret for et godt og sunt miljø i klassen. Inkludere alle. Mulig jeg er barnlig nå, men ble litt skuffet, på mitt barns vegene. Mulig hun ikke liker meg, men hvorfor «la det gå utover» barnet mitt. hi Anonymkode: 4373d...aac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #29 Skrevet 2. oktober 2018 Her bruker hun hersketeknikk på deg ved å holde tilbake informasjon. Dessverre er det en vanlig metode som kvinner bruker for å være kjiip. Anonymkode: 0644f...2cc
sug lut Skrevet 2. oktober 2018 #30 Skrevet 2. oktober 2018 Du FØLER. Det er sjelden særlig god forklaring på noe.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #31 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, sug lut skrev: Du FØLER. Det er sjelden særlig god forklaring på noe. Okay Anonymkode: 4373d...aac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #32 Skrevet 2. oktober 2018 Du virker paranoid. Anonymkode: 683f8...931
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #33 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du virker paranoid. Anonymkode: 683f8...931 Takk Anonymkode: 4373d...aac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #34 Skrevet 2. oktober 2018 Du må jo bare ta kontakt og spør henne. Hjelper lite å lure. Anonymkode: c7b96...d1f
Eliseflisa Skrevet 2. oktober 2018 #35 Skrevet 2. oktober 2018 Er du i overkant litt på tåhev generelt i livet? Overdramatiserer du situasjoner? Du fremstår noe paranoid og en person som overtenker? Hvis hun er en drittkjærring og har slettet deg, så er det bare å late som ingenting og be henne legge deg til. Dette er selvfølgelig ikke noe mot ditt barn, og dersom hun ikke er crazy så skjønner hun selv at hun ikke kan holde deg unna denne gruppen over tid. Dette er jo ikke hennes gruppe og hun kan ikke velge medlemmene
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #36 Skrevet 2. oktober 2018 15 minutter siden, sug lut skrev: Du FØLER. Det er sjelden særlig god forklaring på noe. Hun er heldig som føler. I motsetning til slike som dere, som ikke føler men er som roboter. Anonymkode: c0930...13f
Mandala Skrevet 2. oktober 2018 #37 Skrevet 2. oktober 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er heldig som føler. I motsetning til slike som dere, som ikke føler men er som roboter. Anonymkode: c0930...13f Det er i alle fall mer konstruktivt å finne ut av ting (gå i dialog feks), i stedet for å sitte å føle og tro.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #38 Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Mandala skrev: Det er i alle fall mer konstruktivt å finne ut av ting (gå i dialog feks), i stedet for å sitte å føle og tro. Jada. Men det går an å si det samme på en annen måte. Anonymkode: c0930...13f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #39 Skrevet 2. oktober 2018 Omg slutt med å spørre oss!!! Spør personen det gjelder! Anonymkode: 25e2e...6cb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #40 Skrevet 2. oktober 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Omg slutt med å spørre oss!!! Spør personen det gjelder! Anonymkode: 25e2e...6cb Du behøver ikke kommentere da. Helt og holdent ditt valg. Anonymkode: 4373d...aac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #41 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her bruker hun hersketeknikk på deg ved å holde tilbake informasjon. Dessverre er det en vanlig metode som kvinner bruker for å være kjiip. Anonymkode: 0644f...2cc Hjertelig takk for flott svar!💜 Anonymkode: 4373d...aac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #42 Skrevet 2. oktober 2018 Hadde ikke laget noen stor sak ut av det....med det første iallfall. Hadde bedt om medlemskap på nytt og latt som ingenting. Godkjenner hun ikke hadde jeg skrevet en melding: "Ser jeg må ha klart å melde meg ut av klassegruppa på Facebook. Kan du godkjenne meg igjen slik at jeg får med meg hva som skjer der inne igjen 😊" Slipper hun deg ikke inn da hadde jeg gjort litt mer ut av det og og skrevet mail til alle og spurt om det var flere som ikke kom inn på gruppa lenger... Anonymkode: 6fcb1...9ed
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #43 Skrevet 2. oktober 2018 Er denne mammaen blitt kontaktlærer for barnet ditt? Samtidig som hun har adminrettigheter for en foreldregruppe for klassen på fb? Og nå har hun valgt å fjerne deg, som eneste foreldre, fra denne gruppen? Har jeg skjønt det riktig? Er det foresten noen av elevene inne i denne gruppen? Siden du hevder barnet vil føle seg utestengt også? Anonymkode: 0fd07...672
TinaK 1990 Skrevet 2. oktober 2018 #44 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er denne mammaen blitt kontaktlærer for barnet ditt? Samtidig som hun har adminrettigheter for en foreldregruppe for klassen på fb? Og nå har hun valgt å fjerne deg, som eneste foreldre, fra denne gruppen? Har jeg skjønt det riktig? Er det foresten noen av elevene inne i denne gruppen? Siden du hevder barnet vil føle seg utestengt også? Anonymkode: 0fd07...672 Hun mener nok klassekontakt, ikke kontaktlærer
Fru Banderas Skrevet 3. oktober 2018 #45 Skrevet 3. oktober 2018 23 timer siden, sug lut skrev: Fnis, hvem veit? Jeg kunne godt tenkt meg administratorrettigheter på livet generelt. Håper jeg hadde fått blitt med videre!
sug lut Skrevet 3. oktober 2018 #46 Skrevet 3. oktober 2018 12 minutter siden, Fru Banderas skrev: Håper jeg hadde fått blitt med videre! Du er jo ikke dum eller irriterende, så det bør gå fint 😉.
sug lut Skrevet 3. oktober 2018 #47 Skrevet 3. oktober 2018 Men hvor ble hi av, er hun på Facebook igjen kanskje?
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2018 #48 Skrevet 3. oktober 2018 Eg tenker at i denne situasjonen, der du uansett har bestemt deg for at ho mislikar deg, ikkje har noko å tape på direkte konfrontasjon.Det er forresten ein god metode uansett. Enten så har ho sparka deg ut med vilje, og det er alltid kjekt å ha rett. Då er det berre å informere om at du vil inn att trass hennar nærvær i gruppa, då det er ei foreldregruppe og ikkje ein syklubb. Eller så har det skjedd ved ein feil, og det kan vere greit å klare opp.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #49 Skrevet 3. oktober 2018 23 minutter siden, sug lut skrev: Men hvor ble hi av, er hun på Facebook igjen kanskje? Hun legger vel trollungene sine, med 11 stykker tar det jo litt tid Anonymkode: 32f75...2f5
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #50 Skrevet 3. oktober 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Hjertelig takk for flott svar!💜 Anonymkode: 4373d...aac Hvorfor var dette et mer flott svar enn de andre svarene du har fått? Verdig et hjerte til og med? KAN det være fordi den du svarer er like paranoid som deg, hun som bare VET at ikke bare klassekontakten, men kvinner generelt faktisk, er noen utspekulerte jævler som bare vil deg vondt? Anonymkode: 920a0...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå