Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har jobbet som pedagogisk leder i nesten 20 år og har alltid tross tøffe perioder vært veldig glad i yrket mitt, helt frem til nå... Jobber på småbarnsavdeling på 6. året nå og føler jeg nærmer meg utbrenthet og den berømte "veggen". Det er så mange behov og altfor liten tid og energi, små "babyer" på 1 år strekker armene opp til deg men du må skifte en bleie eller forhindre at Frida biter Jens i skulderen osv. Føler meg nummen både fysisk og psykisk, og lite engasjert når det gjelder fag og planer, omsorgen for barna er uendret enn så lenge. 20 år til pensjonistlivet så må finne på noe lurt i løpet av året tror jeg. Søker på finn men vet ikke helt hva jeg ønsker. Noe litt mer selvstendig hvor man ikke blir så påvirket av andres sykemld etc. Er superglad og takknemlig for at jeg selv og barna mine er friske men det koster å være den som "alltid" er på jobb, aldri hatt sykemelding utover 1 uke for ørebetennelse. Andre førskolelærere som har funnet ny jobb de trives i og kvalifiserer til? Anonymkode: 8aacf...cc3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg jobber i NAV som saksbehandler. Det er mye å passe på der også, og selvfølgelig blir jeg påvirket av kollegers fravær, det blir man vel i de fleste jobber, men det er mulig å konsentrere seg om en ting av gangen, vite når jeg kan ta lunsjpause, tisse når jeg vil og sitte stille. Anonymkode: 8c6a2...3f0
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber i NAV som saksbehandler. Det er mye å passe på der også, og selvfølgelig blir jeg påvirket av kollegers fravær, det blir man vel i de fleste jobber, men det er mulig å konsentrere seg om en ting av gangen, vite når jeg kan ta lunsjpause, tisse når jeg vil og sitte stille. Anonymkode: 8c6a2...3f0 Takk for svar! Har du tatt noe tilleggsutdannelse? Trives i et travelt miljø så det er ikke det at jeg ikke yter ekstra når andre er borte men over tid blir det tøft. HI Anonymkode: 8aacf...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå