Gjest Brittpomfritt Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Skal man stole på magefølelsen når det kommer til en mistanke, eller skal man stole blindt på partner? Mange små litt underlige ting som har gitt meg denne magefølelsen...hjelp!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg har alltid fulgt magefølelsen.. har gitt meg noen runder med sjalusi jeg ikke har trengt men har også fersket mange tidligere partnere i utroskap o.l. har av den grunn nå blitt ganske så mye mer sjalu enn jeg var i utgangspunktet.. men for min del orker jeg ikke ha tankegangen det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av.. jeg klarer ikke bli ført bak lyset og kjenner igjen alle tegnene.. hvis noen av tegnene dukker opp blir jeg fort redd.. jeg ville sjekket det opp.. men det er meg da..: ) Anonymkode: a6271...38b
sug lut Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Du kan ikke leve med noen du ikke stoler på. Men ingen vil heller leve med konstant mistenksomme kjerringer. Snakk sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg avbrøt et forhold etter tre år. Da hadde jeg hatt den magefølelsen siden to måneder etter vi traff hverandre. Små ting, men hele tiden. Fryktelig. Jeg overbeviste meg selv om at jeg tok feil og var for følsom og fant på ting i hodet mitt. Men gang på gang fikk jeg det bekreftet. Fyren var så usikker på meg selv at han rett og slett var stygg med andre rundt seg, forventet seg oppmerksomhet men når alt kom til alt så gjorde han selv akkurat som det passet han. Jeg tviler den dag i dag på at jeg hadde rett angående denne magefølelsen, men hele tiden kommer minner tilbake til meg som om de ville friske opp og forsterke troen på at jeg faktisk hadde rett; at han ikke var en god person for meg. Anonymkode: 15b59...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå