Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Vi har samme arbeidsfelt, og har ansvar for de samme oppgavene. Greia med henne, er at hun alltid gjør seg så fryktelig "travel". Hun småløper rundt og gjør seg stressa. Det aller meste av det kjedelige og tidkrevende arbeidet faller på meg. Rett og slett fordi hun ikke gidder! Det er ingen annen forklaring. Hun sier hun ikke har tid, men jeg ser på det hun har produsert, at det ikke er mer enn det jeg har gjort. Hun har tidligere kommet inn med arbeid hun ikke rekker, fordi hun må gå. Jeg har sagt at jeg heller ikke har tid, at hun må ta det med sjefen vår. Da blir hun sur. Hun mener hun jobber så mye, noe hun slett ikke gjør. Nå begynner jeg virkelig å bli irritert, og får problemer med å skjule det rett og slett. Hun er venninne med sjefen vår, så hun vet hun nærmest kan gjøre som hun vil. Anonymkode: 733dd...dea
Mostly Harmless Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Hun jobber ikke bare sakte da, og derfor opplever seg mer opptatt enn deg? Kan det fungere å fordele oppgavene i forkant, og så får du jo bare stå på ditt om hun kommer med ekstrajobb til deg som betyr at du ikke blir ferdig til du skal hjem.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Har ikke du skrevet om henne før? Anonymkode: 6ad2c...2ae
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke du skrevet om henne før? Anonymkode: 6ad2c...2ae Det var det første jeg tenkte og Anonymkode: f88b4...730
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Har aldri skrevet om henne før nei. Og det kan veldig godt være fordi hun jobber saktere enn meg. Men likevel. Det aller meste faller på meg, og hun somler rett og slett. HI Anonymkode: 733dd...dea
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Har aldri skrevet om henne før nei. Og det kan veldig godt være fordi hun jobber saktere enn meg. Men likevel. Det aller meste faller på meg, og hun somler rett og slett. HI Anonymkode: 733dd...dea Eventuelt at du er mer effektiv. Jeg jobber mye fortere enn mange kolleger. For å være ærlig så tar jeg meg mer pauser. Ellers får jeg bare mye mer arbeid enn de andre. Gjør uansett mer enn de fleste allerede . Anonymkode: 349cc...6c0
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 På min jobb har jeg dobbelt så mange oppgaver enn kollegaen min som har samme jobb! Får han mer enn to ting samtidig stresser han og bruker evig lang tid på alt. I tillegg har han mer lønn for å gjøre mindre. Har vært så forbanna men har innsett at jeg ikke kan gjøre noe mrd det og gjør jobben min men tar ingen av hans oppgaver. Anonymkode: 95699...224
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 "Alle" tror de gjør mer på jobb enn andre. Anonymkode: ff46f...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå