Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Mange setter grenser for skjerm tid for barna. Men er du et godt eksempel? Jeg merker det noen ganger på meg selv at det kan bli for mye. Ser kanskje på mobil litt for ofte og kanskje tv i ca 3 timer noen kvelder i uka. Ofte når barna har lagt seg. Hvor mye tid bruker du foran skjerm og har du grenser for barna? Hvor mye får de lov? Anonymkode: 676d8...b4d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Mange setter grenser for skjerm tid for barna. Men er du et godt eksempel? Jeg merker det noen ganger på meg selv at det kan bli for mye. Ser kanskje på mobil litt for ofte og kanskje tv i ca 3 timer noen kvelder i uka. Ofte når barna har lagt seg. Hvor mye tid bruker du foran skjerm og har du grenser for barna? Hvor mye får de lov? Anonymkode: 676d8...b4d Jeg sitter vel 10-12 timer foran skjermen om dagen. Anonymkode: 3c7b6...21d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sitter vel 10-12 timer foran skjermen om dagen. Anonymkode: 3c7b6...21d Er det da med kontorjobb som kan være 8 timer? Spør egentlig om fritid. Anonymkode: 676d8...b4d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 6-7 timer kanskje. Anonymkode: eaab7...0ec
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Er det da med kontorjobb som kan være 8 timer? Spør egentlig om fritid. Anonymkode: 676d8...b4d ER ufør. Anonymkode: 3c7b6...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå