Gå til innhold

Å se gjenferd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange år siden jeg såg gjenferd, vi var heldigvis to som såg dette samtidig, så jeg vet at det ikke bare er oppi hodet mitt. Vi såg et familiemedlem som såg veldig sint ut 😯 Tror dette er hovedårsaken til at jeg er så mørkeredd 🙄 klarer heller ikke å se døde folk i frykt for at jeg skal se dem igjen senere. 

Dere som har sett, hva tenker dere om det i ettertid, og hvorfor tror dere vi ser dem?🤔 Har tenkt på ofte, hvorfor vi såg... Men klarer ikke å finne en mening med det, kanskje er det heller ikke noe mening å lete etter ..

Anonymkode: 31432...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var du et barn da du så dette? Barn er som regel mer åpne enn voksne, til de lærer at slike syn/opplevelser bare er et resultat av fantasien. Jeg er av sameslekt og i min familie er vi mange som har evner. Datteren min synes det er ubehagelig å se så jeg har lært henne å stenge igjen.

Jeg tenker at det ikke er noen annen mening enn at man der og da var åpen for slike syn.

Anonymkode: 955dc...411

Skrevet

Jeg tror det er kjemiske forbindelser i hjernen som lurer oss. Hvorfor skulle en avdød slektning materialisere seg for å bare vise seg igjen? Næh. Det finnes ingen fysisk logikk i at det er mulig. Jeg tror ikke annet enn at det er resultat av kjemi og god fantasi. 

Og joda, jeg har opplevd litt av hvert selv - alt kan forklares naturlig. 

Anonymkode: c150e...b7d

Skrevet

Jeg tror hjernen vår er veldig flink til å finne på ting for å forklare det vi ikke forstår og også veldig god til å tilpasse hukommelsen slik at det vi "husker" passer med det vi har lært senere.

Anonymkode: 0ece4...642

Skrevet

Nei, jeg var ikke et barn. Dette var i tenårene..

HI 

Anonymkode: 31432...f3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...