Gå til innhold

Kan jeg få bry deg med mitt 5 min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ung jente her på 35 år som trenger litt råd. 

Kort fortalt: Har en sønn med verdens beste far for vår dønn. Vi gikk fra hverandre da han var 1,5 ca. Vi er bestevenner i dag❤️ Fikk kjæreste noen år senere som holdt i 6 år, så slutt😔 slutt ett år, men i mellomtiden var det en kar jeg møtte som var veldig klar for forhold, men absolutt ikke jeg. Vare i 6 mnd hvor vi møttes. 

Jeg bare lurer på.... Hvorfor klarer aldri JEG et forhold? Hva gjør jeg nå? 

Takk for alle svar🌟

Anonymkode: bb437...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du noen fellesnevnere i bruddene, da?  Bortsett fra deg selv?

Anonymkode: 92080...9a4

Skrevet

Min erfaring er at det er to ting som er viktige i et forhold. Det ene er å velge seg riktig mann til å begynne med (det er overraskende mange som sliter med det), og den andre er å opprettholde en sunn relasjon. Jeg vet ikke hvem av de du har feila på, men for veldig mange kvinner står det ikke på innsatsen. De velger seg bare feil menn.

Anonymkode: e49e2...add

Skrevet

Du må nesten si litt mer om hvordan forholdene var, hvordan mennene var og hvorfor det ble slutt hvis vi skal prøve å hjelpe deg. 

Anonymkode: e1781...80f

Skrevet

Jeg vet at jeg selv aldri fikk forholdene mine til å funke simpelthen fordi det var feil menn. Ikke noe galt med meg, ikke noe galt med (de fleste av) dem (ikke at det var så mange altså... 😂). Jeg måtte lære å stole på, og bli glad i meg selv først. Ikke godta noe tull og fjas. Da jeg var sterk nok til å ikke ønske meg en mann - DA dukket han opp.... og det var bare helt ukomplisert og ærlig.

Anonymkode: ca5ac...c64

Skrevet

Høres ikke ut som du gjøre noe feil basert på det du forteller her. Et seks år langt forhold tyder på at du er i stand til å ha langvarige forhold, du klarer å ha et vennskapelig forhold til eksen din og du møtte en annen fyr før du var klar for å binde deg. Dette er ting som kan skje hvem som helst. 

Anonymkode: 205d4...0ff

Skrevet

Ung jente på 35???

En ung jente er rundt 15 år 😂 du er en voksen dame 👍

Anonymkode: e499f...7a1

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ung jente på 35???

En ung jente er rundt 15 år 😂 du er en voksen dame 👍

Anonymkode: e499f...7a1

😂 Vi sier kvinne da😂

Anonymkode: bb437...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...