Gå til innhold

Kunne du ordnet deg en sex partner som singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jeg har hatt sex med flere ganger. Men bare etter bytur. Skulle gjerne hatt en ellers og. 😉

Anonymkode: 6f4e9...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Hadde nok gått for mer enn én også. 

Anonymkode: a4501...e3d

Skrevet

Nei, er singel og har ikke det

Anonymkode: c690e...92f

Skrevet

Opptil flere. Det er jo ikke alltid den ene kan bestandig når man har lyst. Derfor bedre å ha flere. 

Anonymkode: ea749...a60

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Opptil flere. Det er jo ikke alltid den ene kan bestandig når man har lyst. Derfor bedre å ha flere. 

Vet de om hverandre? 

Ts, frister litt å ordne noe sånt. Men spørs om jeg hadde klart det. Går det greit for dere som har? 

Skrevet

Jeg har vært singel i seks år og menn som har ytret ønske om å bli min fast elsker er relativt mange, men det er helt uaktuelt. Det beste med å være singel er å slippe sexmas 👍

Anonymkode: 072db...36e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært singel i seks år og menn som har ytret ønske om å bli min fast elsker er relativt mange, men det er helt uaktuelt. Det beste med å være singel er å slippe sexmas 👍

Ser den og. 😉 Og sånn sett enig. Hva gjør du da? Ingen sex? 

Vært singel lenge og hadde vært godt med en eller to faste i hodet mitt. Når jeg har lyst. Man har behov og ser ut som det tar tid å finne kjæreste. 

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser den og. 😉 Og sånn sett enig. Hva gjør du da? Ingen sex? 

Vært singel lenge og hadde vært godt med en eller to faste i hodet mitt. Når jeg har lyst. Man har behov og ser ut som det tar tid å finne kjæreste. 

Absolutt ingen sex, og det er helt uproblematisk. 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt ingen sex, og det er helt uproblematisk. 

Ok. Bra det da. 

Vært uten i 7 år (så vet hvordan det er) og møtte en nå som jeg har hatt litt sex med av og til. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet de om hverandre? 

Ts, frister litt å ordne noe sånt. Men spørs om jeg hadde klart det. Går det greit for dere som har? 

Ja. Ikke inngående. Men de vet jeg er åpen for det. Men jeg er veldig tydelig på hva jeg vil ha og gir ikke innrykk av noe annet. 

Jeg bruker de rette kanalene og sier at jeg ønsker ukomplisert sex når jeg vil ha. Om de begynner å mase, er det rett ut av haremet. 

Skrevet

Hadde en etter det ble slutt med eksen. Veldig greit, vi var enige om at det ikke skulle bli noe mer, så vi hang aldri sammen utenom når vi hadde oss. Varte en stund, men så begynte jeg å date en fyr som jeg likte veldig godt og valgte da å avslutte sexen med han første. Men han er en typisk "evig ungkar", så vet jeg kan plukke opp igjen tråden om det skulle skjære seg med han jeg holder på med nå😁

Anonymkode: d2965...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...