Gå til innhold

Guttenavn Neo


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri likt det. Jeg vet om 2 Neo. Den ene er en spilleavhengig taper og den andre er en bølle. Begge kommer fra ressursesvake familier. 

 

Anonymkode: 8129f...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen, aldri hørt om men liker det ikke så godt.

Mne hvis du selv liker det, skal du ikke bry deg om sånt. 

Anonymkode: 71568...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det. Traff en baby som het det en gang. Han var akkurat like sjarmerende som alle andre babyer. ;)

Den værste bøllen jeg har truffet het Jakob. Men jeg vet også om en hyggelig Jakob. Det er ikke navnet som avgjør hvordan man blir som menneske. 

Anonymkode: 36941...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det veldig godt. Vet ikke om noen som heter det, men minner meg veldig om navnet Theo

Anonymkode: 7e412...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neo høres ikke ut som et ordentlig navn og passer ikke på en voksen. 

Anonymkode: 03d72...35b

Det går seg jo til... i dag er det mange som ikke får standarsnavn, alle disse blir voksne samtidig, så det blir nok naturlig at en voksnen mann heter dette  når neste generasjon vokser opp

Anonymkode: 7e412...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 178 gutter/menn i Norge som heter Neo ifølge Ssb, så det er overraskende at såpass mange her kjenner opptil flere.

Jeg har hørt om én gutt som heter det, sønn av en perifer bekjent. Selv er jeg ikke begeistret for guttenavn som omtrent bare består av vokaler, som Neo, Noah, Theo, Liam, Leon, Julian etc. Men smaken er jo forskjellig. 

Anonymkode: 8522f...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 19.20, Anonym bruker skrev:

Jeg liker det. Traff en baby som het det en gang. Han var akkurat like sjarmerende som alle andre babyer. ;)

Den værste bøllen jeg har truffet het Jakob. Men jeg vet også om en hyggelig Jakob. Det er ikke navnet som avgjør hvordan man blir som menneske. 

Anonymkode: 36941...cf7

Nei, men det hører til avvikene at Roy Tommy er professor. Navnevalg signaliserer nemlig noe om hvem foreldre er og hva de aspirerer til. Og hvem dine foreldre er vil være avgjørende for hvem du blir, hva du får med deg av muligheter sosialt og kulturelt.

Anonymkode: c8e2b...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke. Men det kommer av at jeg har bodd i Tyskland og forbinder det med et prefiks for «ny», mest kjent fra neo-nazi.

 

Anonymkode: cabc1...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Det navnet har jeg aldri hørt før. Jeg synes det høres litt sånn halvferdig ut, men jeg hadde vent meg til det, akkurat som jeg venner meg til alle andre navn

Anonymkode: 2c649...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...