Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg skulle hatt mensen for 4 dager siden, aldri opplevd at at det har gått 30 dager i en syklus . Har ingen symptomer på graviditet. Hadde lite symptomer forrige graviditet. Jeg tør ikke teste meg, er så redd for å bli skuffa 🤔 Tenk om kroppen lurer meg? Anonymkode: cb5c5...dc0
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Ok ☺ kva vil du gjere då? Erbare til å hive seg i det.. Lykke til Anonymkode: 51cdd...dbd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Ok.... du får bare vente til det ramler en baby ned i do om 9 mnd da. Kanskje du kan bli med på «i didnt know I was pregnant». Eller så kan du være voksen og ta en test. Anonymkode: 70b9b...08b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Må da være bedre å få et svar enn å gå og lure? Anonymkode: 40a1e...37a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må da være bedre å få et svar enn å gå og lure? Anonymkode: 40a1e...37a Ja, sant det. 😅 Sist tok jeg test pga kvalme mens nå har jeg ingen symptomer, men kan jo være gravid selv om jeg ikke har symptomer HI Anonymkode: cb5c5...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå