Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 De to yngste har lyst på gavekalender, derfor tenkte jeg at de kan få det, men at jeg kjøper/lager 24 gaver, også får hver enkelt åpne hver tredje dag. Dette syns 14-åringen er litt moro også, selv om han begynner å bli stor. Så hva kan man putte i en gavekalder til en gutt på 14/15 år? Som ikke er alt for dyrt. Anonymkode: 903a0...8c0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Flaxlodd Sjokolade Deo Sokker Hårprodukter Anonymkode: ea889...057
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Jeg har også tre barn fra 7 - 16, og alle vil fortsatt være med på kalenderen. De har også en på deling som hos deg. Tips til innhold: Utstyr til pennalet- mange i den alderen trenger litt påfyll av linjal, blyant, penn, viskelær.... strømper, hjemmesydd finsløyfe (jeg syr), refleksbånd til mørke kvelder, kam, dusjsåpe, liten tannkrem ol. Godteri noen dager er også fint., en helg- alle kan gå på kino på film de er gamle nok til å se. De liker også å være med å bake pepperkaker - selv eldstemann 🙂 Pleier å se på datoene og finne en dato som er fin til å ha som bakedag. (ikke feks en dag du kommer trøtt hjem fra jobb. Heller ta en lørdag.) På julaften får de ikke noen ting - da skriver jeg alltid en lapp om at jeg har gitt en pengesum til en god sak. (De får jo gaver og julestrømpe den dagen, så det går veldig greit.) Anonymkode: 077a6...d91
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Pengesum til godt formål juleaften var jo en kjempe idé. Boxere, hårprodukter, brusflaske, kule sokker,nøkkelring, Anonymkode: c5f3e...a9f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Kule sokker fra e-bay. Brusboks. Liten boks med Pringles. En pakke micropopcorn. Rett i koppen kakao. Liten sjokolade. Lapp med fritak av diverse faste husarbeid (slipper ra ut bosset, oppvasken etc). Lapp med yndlingsmiddagen på en hverdag. Flaxlodd. Boxer. Pastilleske. Tyggispakke. Julehefte. Noe smått han trenger til en hobby? Kinobillett til julefilm. 10-20 kroning. Anonymkode: 7707c...bb8
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Takk så mye for alle tips! Mange ting jeg ikke har tenkt på👍🏻 Hi Anonymkode: 903a0...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå