Gå til innhold

Usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er samboer med kjæresten min og han har ei datter på 5 år og for en stund siden spurte jeg han om han hadde det greit med meg også løy han og sa han har det bra. Så tok jeg det opp med han en stund etter på så ble det en krangel og han sa han ikke elsket meg lenger og ikke ville være sammen med meg så sa jeg okei? Men hvordan skal vi gjøre det med bo sistvasjonen da? Så sa jeg at jeg kan flytte ut.. også sa han at jeg ikke skulle gjøre det at han ville prøve på nytt men vet jo at han ikke elsker meg lenger men han sier at han er glad i meg kan jeg stole på det og at det kommer til og ordne seg?

Anonymkode: a7393...96e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker veldig ung og usikker på deg selv?

Forholdet deres defineres ikke ut fra én krangel og du skriver ingenting om hvordan dere har det ellers. 

Det er uansett umodent å si ting han ikke mener i en krangel og det må samboeren din slutte med. Det er respektløst overfor partneren. 

Jeg ville tatt en ordentlig prat om dette når ingen av dere er sinte. Så tar du det derfra. Det er totaliteten i forholdet som er det viktigste. 

Anonymkode: 15b06...67e

Skrevet

For det første -begynn å bruke punktum og komma, for dette var tungvint å lese 😅

For det andre -Det er jo bare du som kjenner han og deres historikk som kan svare på dette. Men det er en 5åring i bildet her. Hva med å ha litt mer fokus på hennes følelser midt oppi dette, istedenfor deres?

Anonymkode: 793d7...107

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei jeg er samboer med kjæresten min og han har ei datter på 5 år og for en stund siden spurte jeg han om han hadde det greit med meg også løy han og sa han har det bra. Så tok jeg det opp med han en stund etter på så ble det en krangel og han sa han ikke elsket meg lenger og ikke ville være sammen med meg så sa jeg okei? Men hvordan skal vi gjøre det med bo sistvasjonen da? Så sa jeg at jeg kan flytte ut.. også sa han at jeg ikke skulle gjøre det at han ville prøve på nytt men vet jo at han ikke elsker meg lenger men han sier at han er glad i meg kan jeg stole på det og at det kommer til og ordne seg?

Anonymkode: a7393...96e ja jeg forstår men vi har det jo greit sammen og prater men han var lei av at jeg spurte altid om det samme om det gikk bra med han eller oss

Skrevet

og beklager for at jeg ikke brukte punktum eller komma. og det med at vi ikke tenker på barnet så tar du litt feil. Jeg har blitt sammen med en fyr som har en unge fra før av og. det at du sier jeg ikke tenker på barnet tar du feil pga jeg behandler ho som om ho skulle vært mitt eget barn. og jeg gjør ganske mye for at han sammboeren min skal kunne få se ungen sin mye mer enn bare en helg og en dag

Skrevet

Du må slutte å mase om bekreftelser! Det er veldig slitsomt for samboeren din og du ødelegger forholdet. Du må ta tak i din egen dårlige selvtillit og forsøke å gjøre noe med den. Ellers kommer du til å skyve fra deg både nåværende og alle fremtidige samboere. 

Anonymkode: 15b06...67e

Skrevet

Ja. Jeg har skjønt at jeg må det. Så har gjort det. Men siden han ville prøve på nytt igjen så gjør vi jo det nå og det går fint nå og han sier han er glad i meg og jeg tror på det fordi jeg sier jo det selv til han. Så får bare håpe på at det blir sånn frem over nå og ikke at det blir krangling å styr

Skrevet

Wow!

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 6a0d2...34f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...