Gå til innhold

Når fikk du positiv test?


Babynr2

Anbefalte innlegg

Når fikk du positiv graviditetstest? Hvor mange dager før ikm, og evt hvor mange dager over ikm? 

Er i dag 12 dager over ikm, og er på utkikk etter et lite håp om at jeg kan være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Når fikk du positiv graviditetstest? Hvor mange dager før ikm, og evt hvor mange dager over ikm? 

Er i dag 12 dager over ikm, og er på utkikk etter et lite håp om at jeg kan være gravid.

Har du tatt en test? Jeg testet positivt 5 dager før ikm☺️

Lykk til,håper det stemmer for deg🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig svak strek på de første testene, som jeg tok 4 dager etter ikm, og nå etter ultralyd ser jeg at jeg har hatt befruktning 6 dager etter da jeg trodde jeg hadde eggløsning. Kan hende du bare er mindre uker på vei enn mensen tilsier. Ta en test igjen om et par dager og sammenlign med disse 😊😊 Lykke til 💕 

Anonymkode: 583a1...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det øverste bilde ser den jo veldig positiv ut da. Testen bør jo bli sterkere for hver dag,så kanskje ta en i morgen også?🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ekstremt svak ca 7 dpo. Så i alle ulike vinkler, men kun skyggestrek antydning. Men kunne lett tolkes som negativ. Hadde det ikke vært for murring 5 dpo hadde jeg venta på mens å ikke testa mer 😛

9 dpo ekstremt svak, skyggestrek med anelse rosa

Dagen før ikm svak, men så streken tydelig. 

Ikm strek ca halvparten av kontrollstrek 

3 dager etter ikm nesten like sterk som kontrollstrek 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk postiv test i dag,  3 dager etter forventet menstruasjon, men i testvinduet sto det 3+. Kan dette stemme? Etter mine beregninger skal jeg være i uke 4, siden siste menstruasjonsdag var 14.september, men ifølge testen er jeg da 5 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke før rundt ikm med første, og fikk da positivt. Men med andre testet jeg tidligere og da var det svakt fra 8/9 dpo. 

Sterkere utover. Nå med nr 3 var jeg heller ikke klar over at jeg kunne være gravid og vet ikke helt når eggløsning var så jeg testet ikke så tidlig. Men det har vært svakere denne gangen. De har ikke blitt sterke før nå siste tiden og jeg hadde siste mens 12.sep. Og jeg kan umulig ha hatt sen eggløsning da jeg vet når siste gang jeg hadde sex, så er treig stigning denne gangen. Håper og tror likevel at alt er som det skal  :) Normalvinduet er visst ganske stort på hcg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fikk positiv test 9 dpo. Kan kanskje ha fått det enda tidligere og, for fikk en svak men tydelig strekt, selvom det ikke var morgenurin. 

Uansett er det lurt å vente til IKM, for du stoler ikke på at det skal gå greit før mensen ikke dukker som den skal.. vertfall ikke jeg! 

Anonymkode: 0e640...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk sterk positiv test i dag, 8 dager etter innsett. 2-3 uker på digital. Klarer ikke forstå det, og nesten redd for at det er 2 der inne😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...