Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Barnet mitt har nå hatt feber rundt 39 i en uke. Feberen har vært over 40 noen dager, men også nede i 38 noen dager, men mesteparten av tiden har den ligget rundt 39 grader. Har vært hos legen og det var ikke bakterier, så ingen medisin å få. Barnet hoster og det knitrer i brystet innimellom. Er slapp og holder sengen mesteparten av tiden og sover og døser en del på dagtid. Hvor lenge kan slike virusinfeksjoner vare? Noen som har erfaring? Hvor lenge venter man før man eventuelt oppsøker lege igjen om det ikke går over? Anonymkode: f38a1...4d4
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Jeg hadde nok bedt om en ny time tirsdag/onsdag neste uke om formen ikke hadde endret seg. Evt kan du ringe legekontoret og høre med legen evt hvor lenge dere burde vente.. Anonymkode: 9caa5...4c5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Ville ringt legen igjen tirsdag/onsdag hvis ikke tidligere. Bare spørre hvor lenge man kan vente at det skal ta. Om barnet har fått skikkelig influensa kan det vel fort ta en uke eller lengre Anonymkode: 14bba...75c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Hva skal legen få gjort når det er virusinfeksjon? Anonymkode: 5922e...785
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva skal legen få gjort når det er virusinfeksjon? Anonymkode: 5922e...785 Ingenting, antar jeg, men man kan jo få en bakterieinfeksjon i tillegg, selv om utgangspunktet var en virusinfeksjon. Anonymkode: f38a1...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå