Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Hvor hvert sekund føles som en time, alt er bare dritt og tungt og barna er slitsomme selv om de ikke gjør noe galt- det er bare jeg som ikke tåler noe i dag. Hodet verker og kroppen er tung. Føles som at det er minst en uke siden jeg stod opp og jeg skjønner ikke hvorfor denne dagen aldri tar slutt. Anonymkode: fb26f...971
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor hvert sekund føles som en time, alt er bare dritt og tungt og barna er slitsomme selv om de ikke gjør noe galt- det er bare jeg som ikke tåler noe i dag. Hodet verker og kroppen er tung. Føles som at det er minst en uke siden jeg stod opp og jeg skjønner ikke hvorfor denne dagen aldri tar slutt. Anonymkode: fb26f...971 Innse at denne dagen er en drittdag og finn trøst i at det blir bedre i morgen. Sett på en film som både du og ungene liker og sett dere ned i sofaen og se film sammen. Legg deg tidlig og våkne uthvilt til en bedre morgendag! Anonymkode: 51303...248
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Gå til skogs. Ut i naturen og frisk luft, uansett vær. Anonymkode: 78315...47f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Gå på besøk enten til foreldrene dine så du får litt avlastning,det gjør jeg når jeg er så sliten. Anonymkode: eac28...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå