Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 ...føler ensomhet. Pappa døde for 3 år siden, mamma døde for 3 uker siden. Jeg føler sånn ensomhet, hvem skal «passe på» meg nå, hvem er det som uansett alltid vil være der for meg? Jeg er gift, to barn, stort nettverk og fine venner. Likevel føler jeg en type ensomhet....savner de små samtalene jeg hadde med mamma, en som kjente hele meg liksom. Anonymkode: 503a0...c65
Gjest MrsGrey Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Det er akkurat sånn jeg tenker at det kommer til å bli, og merker jeg gruer meg til det ☹️ men uansett hvor brutalt det er så er det jo livets gang. Stor klem til deg ❤️
Nyttårs barn Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Ja dette er jo noe vi alle må leve med etter hvert, det er livets gang. Men jeg føler med deg. Det er klart at båndene mellom foreldre og barn er de sterkeste av alle. Vi går jo fra å være noens barn til å selv bli foreldre(om vi er heldige) og så etter hvert blir vi eldste generasjon. Og det er rart😯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå