Gå til innhold

trekantsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg og min venn, har veldig lyst på en skikkelig ny opplevelse som trekantsex. Vi ble kjent med hverandre for en måned siden, og da var eg i kontakt med hun på nettside, visste ikke at hun er min nabo. Vi har hatt sex hos hun i flere ganger, og det var utrolig deilig med hun som vakker og sexy ung  jente. Da vi hadde sex i går, forslo hun om trekantsex. Begge eg og hun har ikke erfaring med trekantsex, hun tenner mye for jenter, men hun tørr ikke å spørre noe som kjent med.

Derfor lurer vi om det er noen jenter/damer som har erfaring eller har lyst på ny opplevelse, gjerne ta kontakt. Vi bor i Stavanger, vi har mulighet til å reise for å treffes også. eg er på 29 og hun 24.

Anonymkode: 0a8db...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et mammaforum for utvaska, slitne husmødre med hengepupper og slaskmage. Du er velkommen hjem til meg og venninnene mine i kveld etter at vi har lagt onga. 

Anonymkode: 1296d...9cc

Skrevet

takk for tilbakemelding, har hatt trekantsex fra før?

Skrevet

Muuuuuligens at dere får bedre napp på et annet forum?

Hva gjorde at du i utgangspunktet tenkte at forumet Barn i magen/Din baby var et passende sted for en slik henvendelse? 

Anonymkode: 63f9c...210

Skrevet
På ‎30‎.‎09‎.‎2018 den 14.53, Anonym bruker skrev:

Hva gjorde at du i utgangspunktet tenkte at forumet Barn i magen/Din baby var et passende sted for en slik henvendelse? 

HAHAHAHAHA 😄 

Anonymkode: 15ee4...be6

Skrevet
On 9/30/2018 at 2:53 PM, Anonym bruker said:

image.jpeg.4af986e8280156639d154cfc87c028f7.jpeg

Anonymkode: fd0bc...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...