Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Jeg liker at jeg er sprudlende, morsom, og kan være barnslig innimellom. Og så liker jeg at jeg er omtenksom og bryr meg om andre. og at jeg nøysom, grundig og fornøyd med meg selv som jeg er... Anonymkode: ce5c5...591
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 At jeg aldri gir opp og har god selvfølelse til tross for at verden hater meg. Anonymkode: 6edb9...834
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Jeg liker hjernen min best. Jeg får stadig komplimenter for hjernen min! Den er noe for seg selv. Ellers liker jeg i grunnen det meste med meg selv. Jeg liker utseendet, både kropp og ansikt. Jeg er høy og slank. Jeg liker personligheten min, jeg er omgjengelig og ser andre mennesker på en fin måte. Jeg er sterk og robust. Ingen som slår meg der... Anonymkode: 6cef7...08f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Utseendet så er det øynene, det er jo fordi jeg alltid får komplimenter for de. Egenskapene mine så må det være humoren og det gode humøret. Kommer lett i kontakt med folk og av arbeidsgiver får jeg alltid høre at de setter pris på mitt gode humør og omsorg for kollegaer. Anonymkode: a9dc2...a7f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 At jeg er et godt menneske. Jeg hjelper der jeg kan, og jeg evner å se det gode i folk. Jeg er positiv og blid. Jeg liker de enkle ting, og er fornøyd med det. Av utseende, øynene mine. Anonymkode: 81560...0bc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Jeg er Morsom, omsorgfull og bryr meg om andre Anonymkode: 4080d...0fc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Jeg liker at jeg har en egen evne til å få folk til å slappe av og åpne seg. Jeg liker at folk liker å snakke med meg. Jeg er stort sett fornøyd med utseende mitt, helt normal som er godt nok! 😊 Jeg liker at jeg har en god porsjon med selvironi og at jeg ikke tar meg selv for høytidlig. Jeg er ikke redd for å drite meg ut. Jeg er herlig barnslig og hevngjerrig (på en særdeles positiv måte og med glimt i øyet). Jeg har høy arbeidskapasitet og arbeidsmoral. Jeg kan med handen på hjerte si at jeg er glad i meg selv ❤🙂 Anonymkode: e7a99...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå