Gå til innhold

Morgensex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt amazing 😍😍😍

fler en slik herlig søndag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det ikke..føler meg ikke ren, at jeg har dårlig ånde og må tisse slik at jeg ikke får orgasme. ( Hjelper ikke å gå på do først heller)

Men flott for dere som liker det 😉

Anonymkode: f500f...1b5

Skrevet
9 minutter siden, Lille krøll skrev:

Er helt amazing 😍😍😍

fler en slik herlig søndag?

Nei, men hadde det i går. Det er herlig😍😍

Anonymkode: c9622...99e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker det ikke..føler meg ikke ren, at jeg har dårlig ånde og må tisse slik at jeg ikke får orgasme. ( Hjelper ikke å gå på do først heller)

Men flott for dere som liker det 😉

Her står gjerne mannen opp i selstiden, og når klokka blir nærmere åtte tisser jeg, går i dusjen, pusser tenner osv og går tilbake til sengen. Der ligger jeg til mannen kommer og "tar" meg ;)

Vi er rene begge to, ingen har dårlig ånde.

Ungene er såpass store nå at de sitter nede og ser på TV eller ipad og merker ingenting....

Anonymkode: cd88e...07c

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her står gjerne mannen opp i selstiden, og når klokka blir nærmere åtte tisser jeg, går i dusjen, pusser tenner osv og går tilbake til sengen. Der ligger jeg til mannen kommer og "tar" meg ;)

Vi er rene begge to, ingen har dårlig ånde.

Ungene er såpass store nå at de sitter nede og ser på TV eller ipad og merker ingenting....

Anonymkode: cd88e...07c

Ok. Ikke samme premissene som jeg har når jeg tenker morgensex. Da tenker jeg at den som våkner først kommer rullende bort og " tar " den andre. Selvfølgelig er dere rene etter dusj! For meg er ikke dette lenger morgensex; men sex. Og det er digg 😀

Skrevet

Ja hadde nettopp nå😊 samboer lå naken på ryggen med ståpikken sin da klarte ikke jeg å la vær😍😍 driter i morgenånde, dusje gjor vi igår begge 2 så så skitne er vi ikke. Skal bli skitten alikavel😋

Anonymkode: 0a2ef...92b

Skrevet

ingenting slår morgensex, med at mannen slikker deg god og våt først, før han knuller deg

Anonymkode: 84133...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...