Lille krøll Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Er helt amazing 😍😍😍 fler en slik herlig søndag?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Liker det ikke..føler meg ikke ren, at jeg har dårlig ånde og må tisse slik at jeg ikke får orgasme. ( Hjelper ikke å gå på do først heller) Men flott for dere som liker det 😉 Anonymkode: f500f...1b5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 9 minutter siden, Lille krøll skrev: Er helt amazing 😍😍😍 fler en slik herlig søndag? Nei, men hadde det i går. Det er herlig😍😍 Anonymkode: c9622...99e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liker det ikke..føler meg ikke ren, at jeg har dårlig ånde og må tisse slik at jeg ikke får orgasme. ( Hjelper ikke å gå på do først heller) Men flott for dere som liker det 😉 Anonymkode: f500f...1b5 Her står gjerne mannen opp i selstiden, og når klokka blir nærmere åtte tisser jeg, går i dusjen, pusser tenner osv og går tilbake til sengen. Der ligger jeg til mannen kommer og "tar" meg Vi er rene begge to, ingen har dårlig ånde. Ungene er såpass store nå at de sitter nede og ser på TV eller ipad og merker ingenting.... Anonymkode: cd88e...07c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her står gjerne mannen opp i selstiden, og når klokka blir nærmere åtte tisser jeg, går i dusjen, pusser tenner osv og går tilbake til sengen. Der ligger jeg til mannen kommer og "tar" meg Vi er rene begge to, ingen har dårlig ånde. Ungene er såpass store nå at de sitter nede og ser på TV eller ipad og merker ingenting.... Anonymkode: cd88e...07c Ok. Ikke samme premissene som jeg har når jeg tenker morgensex. Da tenker jeg at den som våkner først kommer rullende bort og " tar " den andre. Selvfølgelig er dere rene etter dusj! For meg er ikke dette lenger morgensex; men sex. Og det er digg 😀 Anonymkode: f500f...1b5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Ja hadde nettopp nå😊 samboer lå naken på ryggen med ståpikken sin da klarte ikke jeg å la vær😍😍 driter i morgenånde, dusje gjor vi igår begge 2 så så skitne er vi ikke. Skal bli skitten alikavel😋 Anonymkode: 0a2ef...92b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 ingenting slår morgensex, med at mannen slikker deg god og våt først, før han knuller deg Anonymkode: 84133...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå