Gå til innhold

Forslag til musikk til 7 åringer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnebursdag i neste måned for sønnen min som blir 7 år. Tenkte å lage en cd med litt musikk som de kan høre på men trenger tips til hva unger på den alderen likte. Sønnen min er litt umoden så er ikke så sikker på at den musikken han nevner er noe de andre vil høre på.  Så skal lage en cd med sønnen min sine ønsker + flere andre sanger men litt usikker på hvilke sanger jeg skal velge. Noen tips? :)

Anonymkode: 0ad79...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente liker mye av den musikken som er på VG-lista. Hun er og 7 år.

Anonymkode: d9f6f...543

Skrevet

I klassen til min 7-åring er Marcus og Martinus veldig populære. Og setter du på Blime-sangen så begynner alle å danse med en gang. ;)

Anonymkode: e65e5...a2e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

I klassen til min 7-åring er Marcus og Martinus veldig populære. Og setter du på Blime-sangen så begynner alle å danse med en gang. ;)

Anonymkode: e65e5...a2e

Marcus og Martinus er allerede skrevet opp sammen med begge BliMed sangene :)

Skrevet

Mine døtre har for mye alenetid med far 😜, så de hører Disturbed, Leo, Misfits, Metallica osv på Youtube 

Anonymkode: c1116...1ff

Skrevet

Jentene her liker jojo siwa, katy perry og haschak sisters. Plus matty b :) 

Anonymkode: 0baa4...e06

Skrevet

Er det innafor å spille "sommerkroppen"?

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det innafor å spille "sommerkroppen"?

Hvilken 7 åring liker ikke den da? Jeg hadde spilt den, den er jo fengende 🙂

Anonymkode: ea45c...3b3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken 7 åring liker ikke den da? Jeg hadde spilt den, den er jo fengende 🙂

Anonymkode: ea45c...3b3

Vi spillet den sangen i barnehagen å fikk klage av foreldrene,de mente det var upassende tekst. Men kanskje annerledes når ungene er 7 år da :) Ja den sangen liker sønnen min også :)

Skrevet

Spill ordentlig musikk, du. Ikke noe autotuna shite fra VG-lista, men faktisk musikk. Det de vokser opp med er det de liker, VG-lista er som å fore opp ungen på Burger King

Skrevet

Er det disco, så må jo ungene ha noe å danse til. Ville kjørt på med vg lista, sensurert etter ditt eget hue og puttet inn noe headbanging som inspirerer til luftgitar og headbanging. Metallica er kult og passe innafor. Disse fortnitedansene er vel også temmelig populære, men spør meg ikke om hvilke låter som passer til det :)

Skrevet

Hadde ikke egentlig tenkt å ha disco men bare tenkte det kunne være litt kjekt med musikk uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...