Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Kjæresten og jeg skulle ut å spise ikveld, jeg har bursdag imorgen. Han har vært på en todagers jobbreise og var da på fylla begge kveldene. Så den hyggelige bursdagsmiddagen endte etter ca 1.5 time. Han satt da og pirket i maten og tvang i seg et halvt glass øl også gikk vi hjem. Anonymkode: 62585...6c6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Ja... eller meir lei meg og skuffa Anonymkode: a3e51...34e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Nei, jeg hadde valgt å feire et par dager senere, blir alltid sliten etter tur med jobben Anonymkode: bea49...532
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Nei,ikke blitt sur. Hele livet trenger ikke å settes på vent for at formen skal holdes av til min bursdag 😅 Da hadde vi bare avtalt (på forhånd helst) å gå ut å spise en annen helg. Bursdagen min er virkelig ikke så viktig at det må skje noe på selve dagen. Anonymkode: 63e7c...25e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei,ikke blitt sur. Hele livet trenger ikke å settes på vent for at formen skal holdes av til min bursdag 😅 Da hadde vi bare avtalt (på forhånd helst) å gå ut å spise en annen helg. Bursdagen min er virkelig ikke så viktig at det må skje noe på selve dagen. Anonymkode: 63e7c...25e Hele livet settes ikke på vent. Vi hadde avtalt denne middagen for lenge siden fordi den passet med min barnefrie helg. Anonymkode: 62585...6c6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 Kommer kanskje an på hvor ofte vi hadde hatt mulighet for å dra ut sammen? Kunne han ha drukket mindre på tur? Skuffet hadde jeg nok blitt i alle fall.. Anonymkode: d45c1...412
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 Ja. Kanskje ikke sur, men heller forbanna. Jeg forventer at en voksen mann kan prioritere. Når han vet at han skal spise bursdagsmiddag med dama (for så vidt andre også), så sørger han for å være såpass opplagt at han ikke ødelegger kvelden med å måtte gå hjem etter kort tid. Anonymkode: 8aedb...580
MammantilNurket Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 (endret) 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei,ikke blitt sur. Hele livet trenger ikke å settes på vent for at formen skal holdes av til min bursdag 😅 Da hadde vi bare avtalt (på forhånd helst) å gå ut å spise en annen helg. Bursdagen min er virkelig ikke så viktig at det må skje noe på selve dagen. Anonymkode: 63e7c...25e Whaaat!?? Hvor selvutslettende er det mulig å være?? Alle bursdager (og særlig min egen) er SYKT viktige!!! Endret 30. september 2018 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 Hadde jeg visst at mannen min skulle på tur, hadde jeg ikke giddet å ha den middagen så nærme. Jeg hadde drøyet det Anonymkode: eb4ad...41b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #10 Skrevet 30. september 2018 Dere forventer så lite av mennene deres. Det er trist å se ! Anonymkode: a94c7...5d9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde jeg visst at mannen min skulle på tur, hadde jeg ikke giddet å ha den middagen så nærme. Jeg hadde drøyet det Anonymkode: eb4ad...41b Hadde du flyttet bursdagen din for at han skulle drikke seg dritings på jobbtur? Jeg hadde blitt lei meg og skuffet. Ikke sur, men lei meg. Og jeg hadde ikke giddet å leve med en mann som prioriterer slik. Rett og slett. Anonymkode: ff82f...829
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere forventer så lite av mennene deres. Det er trist å se ! Anonymkode: a94c7...5d9 Jeg svarer mer ut fra hva jeg hadde ønsket at ble forventet av meg, en hva jeg forventer av mannen. Lista ligger jo fortsatt lavt, og det høres kanskje trist ut, men jeg er ikke særlig opptatt av merkedager. Anonymkode: 63e7c...25e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #13 Skrevet 30. september 2018 Ja,. Både sur og skuffet. Det handler om prioriteringer og han visste jo at dere skulle ut, likevel drakk han på jobbtur. Han måtte ikke drikke,det var et valg han tok. Nå tar han konsekvensene av dette, i form av deg som sitter igjen lei og skuffet. Det minste han burde gjøre er å si unnskyld og gjøre opp for seg, f.eks lage mat til deg og gi deg en massasje, som plaster på såret. Og ikke minst, lære av situasjonen. Anonymkode: eb448...e5f
Superdolly Skrevet 30. september 2018 #14 Skrevet 30. september 2018 Jeg lurer veldig på hva slags jobbturer disse mennene drar på, der det er et alternativ å drikke seg full hver kveld. Min mann er på jobbturer av og til. Jeg også. Da starter vi til vanlig tid, klokken åtte om morgenen, og så er det jobbing. Det forventes at man følger med og lærer hvis det er kurs, eller yter noe hvis det er jobbing. Og hvordan det er mulig etter å ha vært dritings kvelden/ natta før, det lurer jeg veldig på. Når han ikke klarer å sitte gjennom en middag (som man må anta var utpå ettermiddagen) en gang, hvordan klarte han da å stille frisk og opplagt og yte noe på jobb fra åtte til fire? Og forresten, ja, jeg hadde blitt lei meg, såret og sint.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #15 Skrevet 30. september 2018 Jeg hadde blitt lei meg og forbannet! Mannen her hadde aldri gjort noe sånt! Det hadde rett og slett aldri hendt. For det første hadde han aldri drukket så mye på jobbtur (ikke jeg heller). Og for det andre prioriterer vi selvsagt å stille i form til bursdagsmiddag når det er avtalt på forhånd. Dere selvutslettende dørmattene over her får meg til å lure hvilken balanse dere har i forholdet... Anonymkode: 9a8c1...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå