Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Dattera mi på 1,5 år hadde lett feber på rundt 38 i går. Hun var litt slakk og sliten, men ellers grei i formen. Ga henne ikke Paracet da hun klarte seg fint uten. Da hun la seg for kvelden hadde hun også 38 i feber. Rett før jeg skulle legge meg, ca kl 23.30, våknet hun med et skrik. Hun ville ikke stoppe, så jeg tok henne med på badet for å sjekke kroppstemperaturen og gi en Paracet om nødvendig. Da var temperaturen på 35,5. Er ikke det unormalt lavt? Fikk helt sjokk, holdt godt rundt henne mens jeg pakket oss inn dyner. Ga henne også Paracet da det tydeligvis var noe som plaget henne. Skulle ringe legen om temperaturen ikke ble høyere, men etter en halvtime var den over 36. I dag har hun også feber, men virker fin i formen. Kan både leke, spise og drikke, selv om hun selvsagt er noe slakkere enn vanlig. Er det noen andre som har opplevd at kroppsemperaturen blir så lav? Hun hadde heldekkende pyjamas på seg, sokker og soverommet er ikke kaldt. Anonymkode: 52db1...699
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Er tempen målt rektalt? Anonymkode: 9cb13...e73
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Ja, jeg måler alltid rektalt på de små. Sjekket flere ganger også. Tenkte det måtte være noe galt med termometeret, men det var ikke det. Litt redd det skal skje igjen i natt. HI Anonymkode: 52db1...699
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Ring legen å spør ikke her inne Anonymkode: fb59c...2e3
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg måler alltid rektalt på de små. Sjekket flere ganger også. Tenkte det måtte være noe galt med termometeret, men det var ikke det. Litt redd det skal skje igjen i natt. HI Anonymkode: 52db1...699 Hmmm. Ja, da er det bedre å ringe lege å høre hvis du er urolig Anonymkode: 9cb13...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå