Gå til innhold

Diare,hvor lenge må han være hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 6 år er forkjølet og fikk diare idag. Er det vanlig å få det i forbindelse med forkjølese? Å hvor lenge må han være hjemme? 24 timer eller 48 timer? 

Anonymkode: 6d72c...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

48t etter siste løs avføring

Anonymkode: 010fa...de3

Skrevet

Da bør jeg være hjemme med han på mandag? Siste gang idag var ca 18 at han hadde løs mage.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da bør jeg være hjemme med han på mandag? Siste gang idag var ca 18 at han hadde løs mage.

Ja, hvis ikke det blir noe mer 🙂 

Anonymkode: 010fa...de3

Skrevet

Å sier jeg bare til jobben at jeg er hjemme med sykt barn? Eller sier jeg kort om hvordan syk han er? Jobber i bhg så de har hørt det meste før :P

Skrevet

dersom han går på skolen er det 24 timer her, i bhg er det 48 t. 

og jeg sier bare sykt barn som årsak til fravær til sjefen. 

Skrevet

Han går i 2.klasse

Skrevet

Vanligvis har skolen 24 timers regel etter siste oppkast/diaré. Barnehage: alltid 48 t.

Anonymkode: 3dd77...77b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min på 6 år er forkjølet og fikk diare idag. Er det vanlig å få det i forbindelse med forkjølese? Å hvor lenge må han være hjemme? 24 timer eller 48 timer? 

Noen ganger kan man få diare i tillegg til forkjølelse. Du har han hjemme 48 timer etter siste gang han hadde diare. Dermed skal han ikke på skolen på mandag. Han kan enda smitte andre barn.

Skrevet

Skolen har 24 timer, men husk å tell fra siste løse avføring ! Ikke så ofte det bare skjer en gang ! 

Anonymkode: 0aca9...43b

Skrevet
34 minutter siden, Toneelise skrev:

Noen ganger kan man få diare i tillegg til forkjølelse. Du har han hjemme 48 timer etter siste gang han hadde diare. Dermed skal han ikke på skolen på mandag. Han kan enda smitte andre barn.

Ringte moren min å spurte om hun kunne passe han på mandag siden jeg må på jobb å forklarte at han hadde hatt diare,å hun mente at jeg fint kunne levere han på skolen om han ikke har mer diare enn idag. Ser det står 24 timer noen steder å 48 timer andre steder så ble litt usikker. Men da holder jeg han hjemme mandag da.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skolen har 24 timer, men husk å tell fra siste løse avføring ! Ikke så ofte det bare skjer en gang ! 

Anonymkode: 0aca9...43b

Nei sant det,har skjedd 4 ganger bare idag. 

Skrevet

Å med voksne er det 24 timer? Tenker på hvis jeg blir smittet.

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vanligvis har skolen 24 timers regel etter siste oppkast/diaré. Barnehage: alltid 48 t.

Okey han går i 2.klasse

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke alle barnehager har 48 t nei

Anonymkode: 4d78e...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...