Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker dette og vil dele erfaringer? Skriv gjerne hvorfor du bruker det også 🙂

Hilsen 3 barns mor som aldri skal ned i mørket jeg lå og krøp i noen sinne igjen 

Anonymkode: 484be...ee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Lamictal i 20 år grunnet epilepsi. Forsiktig opptrapping så ingen problemer med f.eks. Stevens-Johnson. Har ingen bivirkninger, men har heller ingen tendenser til bipolar eller depresjon så vet ikke om Lamictal har stabiliserende effekt.

Anonymkode: 8dd59...0ce

Skrevet

Brukte det en periode. Jeg har posttraumatisk stress syndrom etter vold mot meg og barna mine av eksen. 

Trappet gradvis opp. 

Det gjorde at tankene som surret rundt i hodet dempet seg, og jeg ble ikke like redd som før av triggere, som lyd av lik bil som eksen, å se noen som lignet f. eks. 

Hadde også veldig mange tanker om hva han hadde gjort mot barna mine som gikk på repit inni hodet. Dette ble det mindre av med lamictal. 

Jeg har avsluttet behandlingen nå. 

Anonymkode: 5a391...53c

Skrevet

Eneste virkning jeg fikk var ekstrem munntørrhet 🙄

Anonymkode: 7e4ed...7b3

Skrevet

Takk:-) Så rause dere er❤️ begynner mandag. 50 MG i en uke, øke med 50 hver uke til 200. Dette har ridd meg siden jeg var barn. Føler meg lettet. Bipolar. OK. Det kan jeg leve med. Men det tok meg så mange år. 

Anonymkode: 484be...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...