Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Jobb ca 4 t lørdag og 1 t søndag. Husarbeid, handle inn for uka som kommer. Sove lenge, en tur i skogen med familien, TV og snop på lørdagskvelden, tradisjonell søndagsmiddag, ofte et stevne eller en konsert med en av ungene, hjelpe ungene med spilleleksene, en lang treningstur med en venninne. Anonymkode: d2ad9...b12
Lessismore Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Sove litt lenger. Ta en dusj i ro og fred. Spise frokost. Fikse og ordne litt i huset, kanskje en tur på butikken. Besøke familie, eller noe bursdagsfeiring. Gå en tur i skogen. Spise god mat, og kose oss med TV og potetgull på kvelden. 😊
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 15 maskiner klesvask, husarbeid fra uka, handle inn, planlegge neste uke, fotballkamp, dugnad, bursdag, overnatting..... and so on! Anonymkode: 74464...cc0
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 Arbeidshelg når ungene er hos faren og evt noe kjekt sosialt med venner og lat søndag. Når jeg har fri fra jobb og ungene er det sove lenge, god frokost med de. Gjerne finne på noe formiddag tur osv. Og god mat og TV kos om kveld. Gjør litt i huset også. Helg er fantastisk. 😍 Anonymkode: dbeae...439
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 Starter helga med film og pizza på fredag. Lørdag tar vi oss en tur til byen, hjem fikse/vaske huset. Mat i 4 tiden,barna får lørdagsgodt til barne-tv. Snacks og sjokolade til voksne etter at barna er i seng. Søndag tur i marka/besøk/ slapper av hjemme. Anonymkode: d47fd...452
Himmel og hav Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 God tid. Sove lenge, tasse ut i stua, drikke te, lese nettaviser, se på fuglene,strikke og ikke gjøre noe vettugt før det har gått et par timer.
Optatium Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Kjøpe meg en time i senga med en iPad. Frokost og fyr i ovnen. Ut en tur på formiddagen, enten på butikken, hagearbeid, i skogen, bygdetunet eller noe. Ofte spiser vi lunsj på tur. Hjem og gjøre litt husarbeid mens ungene leker. Film og lørdagsmat på kvelden. Mer eller mindre det samme på søndag, men er ofte hos mine foreldre på middag.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 Sex på morran😃😍 rydde litt, vaske klær, lage god mat. Kosekveld me barna på kvelden 😊 1 vin glass. Perfekt. Anonymkode: 467f2...718
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 Rolig! Hender jo det er bursdager til barnas venner eller annet opplegg, middagsgjester eller noe, men stort sett har vi ro og fred i helgene. Handler inn til hele helgen fredag etter jobb, så trenger ikke styre med det. Noen ganger drar vi på noe med min mor eller besøker familie forøvrig. Både barna og jeg har godt av to rolige dager etter fullstappet uke, og de sier ofte på søndagskvelden at de gjerne skulle hatt en dag eller to til med den freden og tiden vi har i helgene Anonymkode: 76785...291
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 Når lillegutt er hjemme : er vi mye sammen, finner på ting og slapper av når han er borte : har jeg mye sex Anonymkode: bb91c...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå