Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 https://www.tek.no/artikler/50-millioner-facebook-kontoer-ble-hacket-slik-klarte-de-det/447456 Ble plutselig utlogget i går ettermiddag, så da var jeg nok en av de som ble rammet. 😕 Anonymkode: bd853...817
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.tek.no/artikler/50-millioner-facebook-kontoer-ble-hacket-slik-klarte-de-det/447456 Ble plutselig utlogget i går ettermiddag, så da var jeg nok en av de som ble rammet. 😕 Anonymkode: bd853...817 Ble utlogget jeg også., Anonymkode: f3f5e...aa7
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Jeg ble hacket av en fyr fra Irak. Hele kontoen ble tatt over, og han la ut massevis av linker og bilder jeg ikke hadde kontroll over - alt i mitt navn. Det var skikkelig ekkelt. Jeg kontaktet fb, og de la ned hele kontoen. Jeg ble nødt til å starte på nytt, denne gangen med tofaktor-autorisasjon. Alle venner, bilder, alt ble borte. Anonymkode: c6b5b...6c0
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble hacket av en fyr fra Irak. Hele kontoen ble tatt over, og han la ut massevis av linker og bilder jeg ikke hadde kontroll over - alt i mitt navn. Det var skikkelig ekkelt. Jeg kontaktet fb, og de la ned hele kontoen. Jeg ble nødt til å starte på nytt, denne gangen med tofaktor-autorisasjon. Alle venner, bilder, alt ble borte. Anonymkode: c6b5b...6c0 Så ekkelt 😱😱 Anonymkode: 3b639...164
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Ubehagelige greier! Håper de finner ut hvem som står bak og hva de har stjålet.. Har ikke lagt ut noe hemmelig på fb som alle kan se, men vil si at innboksen min er veldig privat. Anonymkode: bd853...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå