Durni Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Jeg står midt oppi et samlivsbrudd. Det er masse utfordringer, da samarbeidet ikke er på topp, men samarbeidet rundt de ti tenåringsbarna har vært rimelig greit - foreløpig.... Vi har felles foreldreansvar, men barna skal ha fast bosted hos meg, med samvær med far ca 50%. Det jeg i denne omgang lurer på er ang det å ta barna med på ferie utenlands. Kan han uten videre bestille tur og ta dem med? Og hva hvis dette innebærer fravær fra skolen? Han har i følge dem, planer om å ta dem med til Thailand. Der vet jeg at han har planer om å treffe sin nye flamme, en ung thai-jente han har truffet via en thai-dating side, og nå chatter med (ja da, veldig smart han her...). At han tar de med på ferie er i utgangspunktet greit for meg, og at han drar for å treffe denne flammen, han tror går der å venter bare på han, er også helt greit for meg. Det er disse to tingene i fellesskap jeg er skeptisk til. At de skal være med når gan treffer henne synes jeg ikke noe om. Og hva skjer med dem mens han hengir seg til sin store forelskelse? Men hva kan jeg gjøre? Han vil jo ikke høre på meg, og synes jeg bare snakker tull....
Durni Skrevet 28. september 2018 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2018 Eh, nå har jeg IKKE ti tenåringsbarn altså, kun TO! 😆🤣
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Tror du ikke kan mene noe om det Anonymkode: b31a4...538
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Du har ikke rett til å mene noe som helst om det Anonymkode: 0617f...f2c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 Du kan nok ikke gjøre noen ting med dette, han gjør som han vil når ungene er hos han, akkurat som du gjør som du vil når ungene er hos deg... Dere er jo begge likeverdige foreldre, selv om dere er uenig. Anonymkode: f76a3...3c4
Durni Skrevet 29. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2018 Kjipt. Men må vel bare la det stå til da. Men kan han søke de fri fra skolen?
Toneelise Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, Durni skrev: Kjipt. Men må vel bare la det stå til da. Men kan han søke de fri fra skolen? Han kan dra på ferie hvis det samfaller med hans uker men ikke søke dem fri fra skolen hvis du ikke godkjenner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå