Gå til innhold

Har barna deres høstsko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere høstsko til barna? Eller går dere rett fra joggesko til vintersko? Jeg pleier å kjøpe høstsko til datteren min. Men, er det egentlig nødvendig?

Anonymkode: a0615...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper høstsko😊

Skrevet
Akkurat nå, oslojente80 Mina f 07.09.06 skrev:

Jeg kjøper høstsko😊

Hvor gamle er barna?

Skrevet

Kommer vel litt an på hvor du bor og hvor mye de er ute. Der vi bodde før regna det hele høsten, så det var ikke noe poeng i noe annet enn gummistøvler. Her vi bor nå er det lang høst og ikke like vått, og vi har begynt å gå mye turer i skogen, så da er det veldig greit med høstsko. Nesten viktigere med skikkelige høstsko enn vintersko her, da det er slaps nesten hele vinteren så det blir brukt mest cherrox. 😛

Anonymkode: 8ced7...305

Skrevet

Nei. Det har de aldri hatt. De har gode joggesko til tørt vær, vandrestøvler og gummistøvler til sitt bruk og vinterstøvler til når det er kaldt. Egne sko eller støvler til høstbruk ser jeg ikke som nødvendig. Det har ikke jeg heller.

Anonymkode: 8594b...a14

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det har de aldri hatt. De har gode joggesko til tørt vær, vandrestøvler og gummistøvler til sitt bruk og vinterstøvler til når det er kaldt. Egne sko eller støvler til høstbruk ser jeg ikke som nødvendig. Det har ikke jeg heller.

Så de går rett fra joggesko til vintersko?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så de går rett fra joggesko til vintersko?

Ja, det kan godt hende. Noen ganger passer det med gummistøvler eller vandrestøvler, men de brukes jo om sommeren også.

Noen ganger passer det å bruke joggesko om vinteren også.

Skrevet

Her er vanntette, litt høye sko anvendelig bortimot hele året, så ja, kan vel si vi bruker høstsko. Kjekt til de våte dagene når gummistøvler er overkill, det er ti grader til vinterskoene er aktuelle og joggeskoene ikke tette nok. 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøper dere høstsko til barna? Eller går dere rett fra joggesko til vintersko? Jeg pleier å kjøpe høstsko til datteren min. Men, er det egentlig nødvendig?

Vi bor på Østlandet og barnehagebarnet mitt har det hver høst, ja. For oss er de helt nødvendige og barnehagen har også etterspurt noe varmere sko enn joggesko nå så de ser nytte i dem de også. Når det er 3 grader om morgenen og 8 på dagen er joggesko for kaldt og vintersko for varmt. Gummistøvler brukes kun når det er vått pga. at de er så klamme og gir dårlig støtte til foten. 

Høstsko er tingen! 

Anonymkode: 1981b...e85

Skrevet

Nei. Først var det joggesko eller goretex til det ble støvler. Så ble det joggesko hele vinteren.

Skrevet

Ja. Her vi bor på østlandet blir det for kaldt med joggesko og for varmt med vintersko. Det har heller ikke regnet så mye, så Dock Bootsene er fremdeles nye og freshe. Vi har Viking høstsko nå til begge to, og de er supergode.

Anonymkode: 55b53...b92

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Her vi bor på østlandet blir det for kaldt med joggesko og for varmt med vintersko. Det har heller ikke regnet så mye, så Dock Bootsene er fremdeles nye og freshe. Vi har Viking høstsko nå til begge to, og de er supergode.

Anonymkode: 55b53...b92

Hvor gamle er barna?

Skrevet

Det kommer nok litt an på hvor du bor, på hvor nødvendig det er. Jeg jobber i barnehage, og her har veldig få barn høstsko. de fleste har joggesko og støvler/cherrox etterhvert, for så å gå rett over på vintersko. Bor på sørlandet

Anonymkode: ac0fc...63e

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er vandrestøvler??

Skrevet

Her har vi joggesko, Dock Boots hele året (med og uten ullsåle og vinterstøvler nå snart. Har ingen spesifikke høstsko til 2-åringen.

Anonymkode: 2fef1...a8d

Skrevet

Gore-tex joggesko gjør nytten her.

Anonymkode: d5d59...808

Skrevet

Vel, dei har litt høgare goretexsko. Men dei er i bruk nesten heile året, ikkje berre om hausten. Dei er gull på fjellturar om sommaren også.

Skrevet

Nei det har aldri barna hatt. Vi bor på Østlandet og barna er 10 år. Gore tex joggesko går kjempefint frem til snøen kommer. Har aldri hatt behov for høstsko.

Anonymkode: ef984...085

Skrevet

Gortexjoggesko brukes her( trondheim)som vår og høstsko. Men de siste dagene har støvler eller cherrox vært mye bedre 

Anonymkode: 476e2...564

Skrevet

Hva er høstsko da? For meg er Goretex joggesko høstsko.

Skrevet
3 timer siden, Me and my monkey skrev:

Hva er vandrestøvler??

Omtrent det samme som fjellstøvler. Solid fottøy som passer til lange turer i ulendt og vekslende terreng.

Skrevet
8 timer siden, TinaK 1990 skrev:

Hva er høstsko da? For meg er Goretex joggesko høstsko.

Ja det er høstsko. TS.

Skrevet

Har gjort det. I år gikk de fra sandaler til støvler og nå cherrox. Så vi hoppet over høstsko. Merkelig  vær i år. 🙄

Anonymkode: 3d6d2...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...