Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Eller blir den for evig uløst? Anonymkode: 4413b...c84
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 For å si det som det er synes jeg det allerede har blitt brukt for mye resurser på den saken. Med mindre det tilfeldig dukker opp klare bevis eller veldig tydelige spor håper jeg politiet lar den ligge og bruker resursene på viktigere ting. Anonymkode: b44fc...809
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Må da være vanskelig nå så lenge etterpå. Mistenkte er jo død og man får ikke samlet dna av de osv. Og uansett er det foreldet slik at om de finner det ut får ikke drapsmannen straff heller 🙄🤔 Anonymkode: 6c6fc...543
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Var det ikke DNA-spor på liket (som ikke stammet fra henne)? Da kan de ta prøver av mistenktes familie, hvis han har noen. Evt grave opp graven. Det er verdt det for å løse saken slik at offerets familie og fetteren med familie kan få svar. Anonymkode: 60681...8d8
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 Leste at foreldrene til Birgitte er overbevist om at det er fetteren, og at de ikke vil se dokumentaren.... Jeg har forståelse for at de trenger en syndebukk, men det er veldig trist om de legger skylden på feil person for å overleve selv. Så for alles skyld, både for fetteren og for foreldrene, hadde det vært så utrolig bra om de kunne bevise hvem som hadde gjort det. Anonymkode: dc9c1...ba8
millatinka Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må da være vanskelig nå så lenge etterpå. Mistenkte er jo død og man får ikke samlet dna av de osv. Og uansett er det foreldet slik at om de finner det ut får ikke drapsmannen straff heller 🙄🤔 Anonymkode: 6c6fc...543 Ingen drapssaker begått etter 1989 blir lenger foreldet.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 Det er en så ufattelig tragedie at det knapt finnes sidestykke. Ikke bare er en vakker jente berøvet livet på den mest grufulle måte. En ung manns liv er også ødelagt pga det som etter all sannsynlighet er falske anklager. Han er frikjent, men lever likevel med skyldig stempelet på seg daglig. To familier er splittet, søsken ser ikke på hverandre når de møtes og de bærer på hver sin type sorg, selv om Birgitte sine foreldre selvsagt har den tyngste byrden. Men jeg synes det er litt rart at de ikke har den minste åpning for tvil om de har rett. Slik som tv2 har lagt frem saken er det vel ingen som tror at den 17 år gamle gutten gjorde dette? Jeg håper saken blir løst, men tror det dessverre ikke. Anonymkode: 8eade...fa7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #8 Skrevet 28. september 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en så ufattelig tragedie at det knapt finnes sidestykke. Ikke bare er en vakker jente berøvet livet på den mest grufulle måte. En ung manns liv er også ødelagt pga det som etter all sannsynlighet er falske anklager. Han er frikjent, men lever likevel med skyldig stempelet på seg daglig. To familier er splittet, søsken ser ikke på hverandre når de møtes og de bærer på hver sin type sorg, selv om Birgitte sine foreldre selvsagt har den tyngste byrden. Men jeg synes det er litt rart at de ikke har den minste åpning for tvil om de har rett. Slik som tv2 har lagt frem saken er det vel ingen som tror at den 17 år gamle gutten gjorde dette? Jeg håper saken blir løst, men tror det dessverre ikke. Anonymkode: 8eade...fa7 Jeg tror det er derfor foreldrene hennes nekter å se dokumentaren. De har vært så sikre i så mange år, på at fetteren gjorde det, og nå har det blitt laget en dokumentar som har som utgangspunkt at han er uskyldig dømt. De mener vel at han er "forhåndsfrikjent" av de som har laget dokumententaren, men ser ikke at de selv kanskje sitter i helt andre enden og dømmer han uten skikkelig bevis på det... De mener hans tilståelse den gangen er bevis nok. Synes oppriktig synd på alle sammen i denne saken. Anonymkode: dc9c1...ba8
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er en så ufattelig tragedie at det knapt finnes sidestykke. Ikke bare er en vakker jente berøvet livet på den mest grufulle måte. En ung manns liv er også ødelagt pga det som etter all sannsynlighet er falske anklager. Han er frikjent, men lever likevel med skyldig stempelet på seg daglig. To familier er splittet, søsken ser ikke på hverandre når de møtes og de bærer på hver sin type sorg, selv om Birgitte sine foreldre selvsagt har den tyngste byrden. Men jeg synes det er litt rart at de ikke har den minste åpning for tvil om de har rett. Slik som tv2 har lagt frem saken er det vel ingen som tror at den 17 år gamle gutten gjorde dette? Jeg håper saken blir løst, men tror det dessverre ikke. Anonymkode: 8eade...fa7 Som om det hadde bært noe bedre om hun var stygg. Hun var en helt ordinær jente og det var grusomt at hun ble drept, men ikke værre enn om det hadde skjedd en hvilken som helst annen tenåring. Anonymkode: b44fc...809
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er en så ufattelig tragedie at det knapt finnes sidestykke. Ikke bare er en vakker jente berøvet livet på den mest grufulle måte. En ung manns liv er også ødelagt pga det som etter all sannsynlighet er falske anklager. Han er frikjent, men lever likevel med skyldig stempelet på seg daglig. To familier er splittet, søsken ser ikke på hverandre når de møtes og de bærer på hver sin type sorg, selv om Birgitte sine foreldre selvsagt har den tyngste byrden. Men jeg synes det er litt rart at de ikke har den minste åpning for tvil om de har rett. Slik som tv2 har lagt frem saken er det vel ingen som tror at den 17 år gamle gutten gjorde dette? Jeg håper saken blir løst, men tror det dessverre ikke. Anonymkode: 8eade...fa7 Hva har utseendet å si? Tragedien er vel like stor for familien uansett hvordan hun så ut. Du fremstiller det som om vakre folk er mer verdt Anonymkode: 2f9ec...426
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #11 Skrevet 28. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Som om det hadde bært noe bedre om hun var stygg. Hun var en helt ordinær jente og det var grusomt at hun ble drept, men ikke værre enn om det hadde skjedd en hvilken som helst annen tenåring. Anonymkode: b44fc...809 Ditt naut. Vakker som i et ungt menneske. Er det mulig å være så idiot? Anonymkode: 8eade...fa7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #12 Skrevet 28. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva har utseendet å si? Tragedien er vel like stor for familien uansett hvordan hun så ut. Du fremstiller det som om vakre folk er mer verdt Anonymkode: 2f9ec...426 Ditt naut. Vakker som i et ungt menneske. Er det mulig å være så idiot? Anonymkode: 8eade...fa7
koro51 Skrevet 28. september 2018 #13 Skrevet 28. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Som om det hadde bært noe bedre om hun var stygg. Hun var en helt ordinær jente og det var grusomt at hun ble drept, men ikke værre enn om det hadde skjedd en hvilken som helst annen tenåring. Anonymkode: b44fc...809 Har du mindreverdighetsproblemer? Nok en gang blir tråder ødelagt pga folk som henger seg opp i et ord i et helt innlegg og som ikke skjønner hverken budskap eller ydmykhet i saken. De fleste ønsker at morderen blir tatt!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #14 Skrevet 28. september 2018 3 timer siden, koro51 skrev: Har du mindreverdighetsproblemer? Nok en gang blir tråder ødelagt pga folk som henger seg opp i et ord i et helt innlegg og som ikke skjønner hverken budskap eller ydmykhet i saken. De fleste ønsker at morderen blir tatt! Jeg er dritlei av at folk skal dra frem utseendet til jenter i alle sammenhenger der det er uten betydning. -Ikke b a re er en ung jente berøvet livet på den mest grufulle m åte . En vakker mann s liv er o g s å ødelag,,, Anonymkode: b44fc...809
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #15 Skrevet 28. september 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ditt naut. Vakker som i et ungt menneske. Er det mulig å være så idiot? Anonymkode: 8eade...fa7 Du var en sjarmerende liten blomst...... Anonymkode: 2f9ec...426
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #16 Skrevet 29. september 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du var en sjarmerende liten blomst...... Anonymkode: 2f9ec...426 Jeg blir bare så inderlig lei av folk med mindreverdighetskomplekser som henger seg opp i ett ord og unnlater å se helheten i det som er skrevet. ALLE liv er vakre, og et ungt liv er vakrest. Vakker som i dyrebar og umistelig. At du er for kort og krenka til å skjønne det gjør meg oppgitt. Anonymkode: 8eade...fa7
Anonym bruker Skrevet 29. september 2018 #17 Skrevet 29. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er dritlei av at folk skal dra frem utseendet til jenter i alle sammenhenger der det er uten betydning. -Ikke b a re er en ung jente berøvet livet på den mest grufulle m åte . En vakker mann s liv er o g s å ødelag,,, Anonymkode: b44fc...809 Du skjønte vel budskapet? Ordet vakker henspeiler ikke nødvendigvis på utseende, slik det var rimelig tydelig at det ikke gjorde her. Ingen vits i å gjøre seg dummere enn man er bare for å kunne rakke ned på andre. Anonymkode: 60681...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå