Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Har vært med samboer i 10 og vi har to gutter på 3 og 9 år. Det har ikke vært stormende forelskelse for noen, men vi funket godt sammen og ble glade i hverandre. De siste årene har vi hatt veldig lite sex,spesielt i år.Jeg klarer rett og slett ikke å tenne på samboer, syns ikke han er tiltrekkende og føler meg grusom som sier det. Er ikke sexlysten det står på for min del, jeg tenker sex bare jeg ser en kjekk mann....og nei, jeg kommer ikke til å være utro. Jeg vil jo tenne på han, men klarer ikke det...følelsene er mer og mer borte og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å prøve å gjøre det bedre. Noen tips? Anonymkode: 34a8a...365
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Har desverre ikke så mange gode tips, men sender deg en klem likevel. Jeg er i lignede situasjon, og har nå endt opp med å være utro. Ingen god løsning, men sånn ble det akkurat nå. Føler med deg Anonymkode: d884a...a62
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 Uffda...er du enda sammen med samboer da?Frister å være utro, men tror ikke jeg klarer Anonymkode: 34a8a...365
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Uffda...er du enda sammen med samboer da?Frister å være utro, men tror ikke jeg klarer Anonymkode: 34a8a...365 Ja, er fremdeles goft og kommer til å forbli det. Håper på bedre tider etter hvert. Men akkurat nå bare ble det slik. Hele historien min ligger i egen tråd som heter Utro om du vil lese. 🙂 Anonymkode: d884a...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå