Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Dette er noe jeg har tenkt mye på i det siste, har ALLE den ene gutten de bare ALDRI mister følelsene sine for, eller er det bare jeg?? Anonymkode: ab941...b73
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Jeg har det i hvert fall, slitsomt, men sånn vil det alltid være. Anonymkode: 85053...3d3
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Nei. Ikke foruten mannen min. Kysset noen frosker før han, men de ble ikke til prinser... Anonymkode: 0f330...7cc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Ja, og det er skikkelig vanskelig. Anonymkode: 96142...778
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 Ja, jeg hadde det og vi prøvde igjen. Nå er jeg helt ferdig med han... Problemet er at jeg alltid må fortsette å forholde meg til han da vi fikk barn sammen. Glad i ungene mine, men angrer veldig på at jeg valgte han som får.. Anonymkode: d80d8...607
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 Jepp. Hatt i 20 år. Vi er venner... Anonymkode: f5731...960
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 Ja. Ti år siden det ble slutt, men jeg blir forsatt svimmel når jeg treffer på han. Anonymkode: c323e...330
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 The one who got away.... jeg har i alle år trodd at det var en jeg klarte å komme over, for 8 år siden. Men nå dukket det opp en jeg ikke visste jeg ville ha.... blast from the past... veldig slitsomt Anonymkode: 78a07...c12
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Ja har en som fortsatt får meg til å tenke på hva som kunne ha vært.... Anonymkode: 20393...394
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 Ja. Det er et halvt liv siden jeg møtte han sist, og fremdeles har jeg sykt sterke følelser for han. Likevel elsker jeg mannen min over alt på jord. Jeg er helt overbevist om ta man kan elske flere samtidig. Anonymkode: 79583...5c0
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #13 Skrevet 27. september 2018 Jeg har det, hele livet, egentlig, fra jeg var veldig ung, og vi var litt sammen, før jeg traff han jeg giftet meg med. Vi har så vært gode venner i hele voksenlivet, familievenner, med familieturer, venneferier, passet hverandres barn osv. Kjenner godt hverandres ektefeller. Jeg har alltid vært varm om hjertet og smeltet innvending av å være nær ham, det sluttet aldri, selv om jeg elsket mannen min helt vanvittig. Det har gått fint, vi har alltid hatt en anstendig forhold, av hensyn til de vi er glade i. Men nå har vi gått over streken og hatt sex, bare for noen dager siden (jeg er nå singel, men ikke han). Det er 20 år siden sist. Det var som å komme hjem. Jeg har prøvd og prøvd å slutte å tenke på ham, men det er nesten helt umulig. Prøver å bli forelsket i andre menn, men det er umulig. Ingen gir meg sånne følelser som ham, og det er et mareritt, for det er uansett et helt umulig prosjekt. Det er nesten så jeg hater ham for at han nå kom og sa at han alltid har hatt disse følelsene for meg (han har sagt det noen flere ganger i årenes løp når han har vært full, men stort sett bare oppført seg vanlig og normalt). Han kunne bare ha latt være å si noe, latet som ingenting. Anonymkode: 57d62...311
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #14 Skrevet 27. september 2018 Har vel hatt 2 sånne menn i livet, han første var en feriekjæreste fra jeg var 15-20 år, men var jo venner med han på Facebook. Og jo eldre han ble, jo mer rasistisk ble han. Så tilslutt så forsvant alle mine følelser helt for han. Så har jeg en ex som er den mannen jeg har elsket høyest, vært mest forelsket i, hatt best sex med og hatt det mest fantastisk med. Men det var jo ikke bare rosenrødt, og er jo en grunn til det ble slutt. Men jeg har vel i ettertid bare husket det bra, og opphøyet han, er jo ingen andre menn som har klart å måle seg med han. Men etter flere år, så fant jeg ut noe om han, som gjorde at han raskt datt ned av den pidestallen. Og godt er det, for da blir det litt lettere å finne en ny. Anonymkode: c4581...793
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #15 Skrevet 27. september 2018 Nei, har vel ikke det som jeg kan komme på... men hadde en «elsker» for 10 år siden jeg fortsatt kan fantasere om. Vi hadde sykt bra sex og han utfordret meg mye. Vi var aldri sammen og det ville jeg aldri blitt heller. Men jeg kan savne spenningen knyttet til han og det vi gjorde sammen. vil legge til at ingen av oss var i noe annet forhold når vi «var sammen», så nei, jeg var ikke en utro umoralsk kjærring 😉 Anonymkode: 433ed...b89
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #16 Skrevet 27. september 2018 Jeg tror «alle» en forelskelse de ikke helt glemmer. Jeg har min forelskelse som spøker i min hjerne men jeg ville alderi ha bytter ut min Mann! Anonymkode: 7ba19...086
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #18 Skrevet 27. september 2018 Nei, det har jeg ikke. Mannen min er drømmemannen min, og ingen jeg noen gang har møtt har kunnet måle seg med han. Jeg har heller aldri vært så forelsket i noen som jeg er i mannen min, så jeg går ikke rundt å tenker på andre forelskelser jeg har hatt tidligere. Anonymkode: fe22f...fdd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #19 Skrevet 27. september 2018 Ja, jeg har i alle fall. Nærmer seg 20 år siden vi var sammen (i kun noen mnd 😅). Vi har hele veien vært venner med mer eller mindre kontakt, og jeg er også hans "the one who got away". Livet har gjort at det aldri passet seg slik at vi forsøkte ordentlig i eldre alder. Anonymkode: 3611e...772
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #20 Skrevet 27. september 2018 Ja. Men han er død. Men kunne aldri ha byttet ut min samboer for han Anonymkode: 43dd4...a1d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #21 Skrevet 27. september 2018 Ja jeg har det. Elsker mannen min, men svermer fremdeles for denne mannen, men ville jeg ha brutt opp familien min for han, nei. Jeg vet hva jeg har, og dersom jeg prøver å være ærlig med meg selv, jeg vet at han hadde gått meg på nervene etter kort tid dersom det hadde blitt noe av....Svermer fremdeles for han.. Anonymkode: 3aef2...4d9
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #22 Skrevet 27. september 2018 Tja, jeg har en. Han er den eneste som jeg faktisk er usikker på om jeg ville klart å unngå å vært utro med hvis han skulle dukke opp igjen i løpet av livet. Ingen av mine andre forelskelser hadde jeg rørt i med ildtang igjen. Men han ene.. Jeg har absolutt ingen ønske om å være utro og jeg elsker mannen min, men dersom han ene hadde dukket opp på en fest og det var en rævva periode i ekteskapet så er jeg neimen ikke 100% sikker på at jeg hadde holdt meg i skinnet altså. Er sånn at jeg er glad for at han bor på tvers av landet så ikke fristelsen er der en gang. Men han er liksom en som var en sinnsykt god venn av meg. Han stilte alltid opp og jeg var skikkelig glad i han. Er veldig lei meg for at vi mista kontakten. Tenker på han aaaaalt for ofte selv om det sikkert er 10 år siden jeg så han sist. Er ikke forelsket eller noe, er liksom bare.. ja, den ene jeg ikke klarer å legge fra meg. Ville aldri gått fra mann og barn for han da, så tror nok bare det er tanken på hva som var og aldri ble. Anonymkode: 791ca...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå