Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Hvordan er den? Jeg skal starte med denne i morgen, og er nysgjerrig på hva jeg kan forvente meg.. Har prøvd Cipralex og efexor før, men likte ikke bivirkningene.. Anonymkode: 9ef71...e5f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Jeg fikk hyppige angstanfall å legen mente at det er helt tydlig at det var pga disse tabellettene. Jeg valgte å slutte å ta disse. Anonymkode: 24e4a...763
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Byttet over til Wellbutrin mens jeg gikk på Zoloft. Hadde de merkeligste drømmer i starten. Fikk også mer energi. Ellers har jeg ikke merket noe. Veldig fornøyd. Anonymkode: 1fc98...914
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 Takker for svar! Jeg vet at det veldig forskjell på hvordan folk responderer på denne medisinen, så jeg kan jo ikke vite om denne er rett for meg. Jeg har også angst, og denne kan forverre den, men samtidig leser jeg at noen blir bedre ang angsten også. Det handler vel om høna og egget her.. Derfor hadde jeg bare lyst til å høre om andre her har eller har brukt denne og deres erfaringer😊 Anonymkode: 9ef71...e5f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Jeg har hørt mye bra om denne medisinen. Er visstnok en av få antidepressiva man faktisk går ned i vekt av enn opp. Anonymkode: 86746...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå