GÃ¥ til innhold

Utroskap

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan bli langt, men les den som vil. 🙂

Jeg er en godt gift kvinne på 35 år. Jeg har vært sammen med mannen i 14 år, og gift i 11 av dem. Sammen har vi to barn, og vi har det svært godt i hverdagen. 

Jeg har egentlig aldri hatt noe behov for sex, og har egentlig aldri likt det spesielt godt heller. Det var bare noe jeg gjorde innimellom fordi det liksom hørte til. Mannen vil selvfølgelig ha mer enn meg, og jeg har tilbudt han å ha sex utenfor ekteskapet så lenge det var snakk om bare sex for sexens skyld og ikke noe mer. Vi ble enige om å bare holde munn om det dersom det skulle skje, det man ikke vet har man ikke vondt av, vel vitende om at jeg ikke var interessert i temaet engang. Han hadde ikke lyst på andre enn meg, og blir sur bare jeg tar opp temaet. Det var vært oppe flere ganger ila de siste 14 årene. 

Men nå har det seg slik at jeg har forandret meg en del i løpet av de siste 5-8 årene. Jeg har blitt mer eventyrlysten, og nå har det dukket opp en mann som jeg tenner veldig på og faktisk har lyst til å ha sex med. Dette handler sikkert mest om spenningen og det forbudte, og jeg vil tro det går over etter hvert. Men jeg har aldri hatt denne typen lyst før, og har lyst til å utforske det. Jeg har hverken flørtet eller gjort meg tilgjengelig på noe vis, men han gikk "på jakt" og var pågående på nøyaktig rett måte. Jeg ble som gele i hans armer, og det gikk som det måtte gå. Han er også gift, og dette er noe som skjer i all hemmelighet. Det skal ALDRI oppdages, og jeg kommer aldri til å si noe.

Jeg vet dette er moralsk helt forkastelig av meg, men det er ett nytt univers som lokker så innmari og jeg har så lyst til å lære den siden også å kjenne. Jeg forstår svært godt om dere vil kalle meg stygge ting og dømme meg, la det komme, jeg fortjener det jo. Men sett dere inn i min situasjon og forsøk å forstå. Hadde du ville levd hele livet uten å utforske sexuell glede i det hele tatt? Kanskje kan jeg lære mer om denne siden av meg selv, og i ett drømmesenario klare å få dette inkludert i ekteskapet til min mann? Jeg vet ikke. Kanskje blir det bare en lidenskapelig periode, for så å leve resten av livet slik jeg har hatt det til nå. Da har jeg i hvert fall fått opplevd det.

Til slutt vil jeg legge til at jeg har prøvd ALT sammen med min mann. Samtaler og åpenhet, terapi, sexolog, leketøy, you name it, we've tried it. Det inkluderer x-er og fantasier og alt mulig sexologen ba meg teste. Ble stemplet asexuell av henne til slutt. Jeg har aldri før følt tenning, før nå. Og jeg MÅÅÅÅ bare utforske det. Å avslutte ekteskapet vil jeg absolutt ikke, vi har det så godt på alle andre måter, og sex er tross alt bare sex. Han har det godt nå, lykkelig uvitende om senere tids hendelser. Jeg skulle ønske situasjonen var en annen, men det er den desverre ikke. Kanskje den kan bli det? 

Hva tenker dere? Tips og råd? 

Anonymkode: a5f1c...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt skal du unne deg dette. Nyt og gled deg, du.

Anonymkode: ba5b4...9d7

Skrevet

Nyt det!

Hadde en periode en elsker som opplevde noe av det samme. Han hadde et langt forhold med den kvinnelige versjonen av en aseksuell potetsekk. Han fikk en fantastisk seksuell oppvåkning. Han ble helt satt ut av tanken på at sex kunne være sånn og at han hadde gått glipp av det hele livet. Det var mye følelser og lidenskap! 

Hele opplevelsen forandret hans syn på mye. Både forholdet, livet generelt og mennesker. 

Anonymkode: 10bce...26a

Skrevet

Takk for svar. Jeg klarer ikke la være å utforske det, så sånn blir det bare. Vi møtes ofte, men ikke alene og har små muligheter for å snike oss bort så det blir vanskelig. Men det er ikke umulig. Får gjort en del på 15 minutter nå og da. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan utviklet det seg? 

Skrevet

Jeg var i et slikt forhold som du beskriver du har med mannen din. Jeg ville ikke ha sex, men ca hver 3 mnd så hadde vi det, bare fordi jeg følte jeg måtte gi han det. Forholdet fungerte bra på mange måter, men sexen uteble. Jeg trodde at sex var en ting jeg på en måte var «ferdig» med. 

Men så traff jeg en mann, som snudde opp ned på alt. Vi hadde aldri sex, siden jeg var i et forhold. Men forholdet tok slutt etterhvert, kanskje til dels fordi jeg ble «vekket» på en måte. Jeg fant ut at sex var faktisk en viktig del av livet, men av en eller annen grunn så meldte aldri dette behovet seg før jeg traff han jeg beskrev tidl. Nå har vi vært sammen i over et år, og jeg har innsett at å være i et forhold uten å ha lyst på sex er ikke et forhold. Det er et vennskap.. 

Jeg mener du bør vurdere gjøre det slutt med mannen din, og prøve å finne deg en mann du har lyst på og som du self ser for deg en framtid med. Sex betyr ikke alt, men å legge seg på siden av ektemannen uten å kjenne behov for sex noensinne - det betyr mye. 

Anonymkode: 5ff46...cdf

Skrevet

Jeg har det sånn. Ikke lyst på sex. Vært sammen med mannen I 14 år. Gift i 8. Har barn og hele pakka. Så ramla det inn en mann jeg engang var forelsket i, og det gikk som det måtte gå. Het, lidenskapelig sex. Ikke bare rett på, bang bang. Fine ord, komplimenter, omsorg. Alt jeg ikke får hjemme. Han er gift og, så det er jo bare dumt. Vi treffes noen ganger i uka og er venner. Det kjennes godt. Så sniker vi til oss en klem i mørket.... men det er ikke bra for meg, jeg føler mer enn jeg bør

Anonymkode: 27317...032

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det sånn. Ikke lyst på sex. Vært sammen med mannen I 14 år. Gift i 8. Har barn og hele pakka. Så ramla det inn en mann jeg engang var forelsket i, og det gikk som det måtte gå. Het, lidenskapelig sex. Ikke bare rett på, bang bang. Fine ord, komplimenter, omsorg. Alt jeg ikke får hjemme. Han er gift og, så det er jo bare dumt. Vi treffes noen ganger i uka og er venner. Det kjennes godt. Så sniker vi til oss en klem i mørket.... men det er ikke bra for meg, jeg føler mer enn jeg bør

Veldig lik situasjon som meg ja. Sånn bortsett fra at mannen min for meg omsorg, kjerlighet og alt jeg bare måtte ønske. Men det hjelper vare ikke når jeg ikke tenner slik på han. Akkurat nå. Jeg forsøker å endre på det. Dere er elskere nå? 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var i et slikt forhold som du beskriver du har med mannen din. Jeg ville ikke ha sex, men ca hver 3 mnd så hadde vi det, bare fordi jeg følte jeg måtte gi han det. Forholdet fungerte bra på mange måter, men sexen uteble. Jeg trodde at sex var en ting jeg på en måte var «ferdig» med. 

Men så traff jeg en mann, som snudde opp ned på alt. Vi hadde aldri sex, siden jeg var i et forhold. Men forholdet tok slutt etterhvert, kanskje til dels fordi jeg ble «vekket» på en måte. Jeg fant ut at sex var faktisk en viktig del av livet, men av en eller annen grunn så meldte aldri dette behovet seg før jeg traff han jeg beskrev tidl. Nå har vi vært sammen i over et år, og jeg har innsett at å være i et forhold uten å ha lyst på sex er ikke et forhold. Det er et vennskap.. 

Jeg mener du bør vurdere gjøre det slutt med mannen din, og prøve å finne deg en mann du har lyst på og som du self ser for deg en framtid med. Sex betyr ikke alt, men å legge seg på siden av ektemannen uten å kjenne behov for sex noensinne - det betyr mye. 

Huff, ja jeg vet du har rett. Men jeg er inderlig glad i min mann, og vi har det så godt sammen så jeg vil ikke gå fra han. Da lever jeg heller uten sex hele livet om så var. Ungene forguder han også, det blir ikke skilsmisse. 

Skrevet

Dere er gift. Fortell han slik det er. Gå fra hverandre. Hvorfor leve slik resten av livet?? 

Anonymkode: 27c92...82b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Veldig lik situasjon som meg ja. Sånn bortsett fra at mannen min for meg omsorg, kjerlighet og alt jeg bare måtte ønske. Men det hjelper vare ikke når jeg ikke tenner slik på han. Akkurat nå. Jeg forsøker å endre på det. Dere er elskere nå? 

Elskere og elskere. Har bare hatt sex en gang, men det er mye kos og klem og kyss, og meldinger med hjerter og hele pakka. Jeg får ingeting av mannen. Nada. Så jeg higer etter det andre steder. Desverre. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Elskere og elskere. Har bare hatt sex en gang, men det er mye kos og klem og kyss, og meldinger med hjerter og hele pakka. Jeg får ingeting av mannen. Nada. Så jeg higer etter det andre steder. Desverre. 

Huff da. Det er en veldig kjip situasjon. Hva er det der du vil beholde da? Jeg vil ikke gå fra min mann, men han er perfekt på alle andre måter da. Din høres ikke akkurat slik ut. 😕

Skrevet
PÃ¥ 27.9.2018 den 17.28, Anonym bruker skrev:

Huff, ja jeg vet du har rett. Men jeg er inderlig glad i min mann, og vi har det så godt sammen så jeg vil ikke gå fra han. Da lever jeg heller uten sex hele livet om så var. Ungene forguder han også, det blir ikke skilsmisse. 

Forstår deg godt, håper det løser seg. Det er ikke gøy å gå fra mannen en har hatt gjennom mange år, og som en har unger med - det vet jeg alt om. Mye følelser og godt vennskap med hverandre selv om forholdet ikke går så bra. Men for min del så ble jeg bare mer og mer klar for å ta steget, og når jeg hadde tatt det steget så gikk det over all forventning. Hadde jeg kjent på anger så hadde jeg kjempet alt jeg kunne for å få han tilbake, men jeg kjente bare at ting falt på plass som enslig. Ønsker deg alt godt, men jeg mener du kan ikke holde på med han andre på den måten - du må desverre ta et valg før det er for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...