Gå til innhold

Bursdagbesøk selv om barnet er syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er innvitert i bursdag til en i klassen å har gledet seg veldig til det ettersom dette er første bursdag etter sommerferien. Men han som har bursdag har hatt feber idag å skal visst likevel ha bursdagbesøk. Hadde du latt barnet ditt gå i bursdagen eller ikke? De går i 2.klasse.

Anonymkode: 8c9d8...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så lenge det er feber så hadde jeg sendt. Hadde det vært oppkast/diaré så hadde det vært totalt uaktuelt.

Anonymkode: b5303...632

Skrevet

Med mindre vi hadde noen store planer som jeg ikke ville risikere å ødelegge med smitte, så hadde jeg sendt ham ja. Bursdager er så viktig at det er verdt det. 😛

Anonymkode: 21e13...221

Skrevet

Ja, bare litt feber hadde jeg ikke brydd meg om. Regner med det er en forkjølelse og da får noen feber og noen ikke, og smittestoffene møter de på skolen hver eneste dag uansett.

Anonymkode: a4bc4...756

Skrevet

Det er bare feber som jeg vet om hvertfall. Regner med de hadde avlyst om det var oppkast eller diare.

Skrevet

Hadde latt han dra 😊 Så fint at de ga beskjed. 

Anonymkode: e94d7...e6a

Skrevet

De ga ikke beskjed men han var vekke fra skolen å de hadde sagt på skolen at han var hjemme pga feber.

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De ga ikke beskjed men han var vekke fra skolen å de hadde sagt på skolen at han var hjemme pga feber.

Da hadde jeg sendt mld til foreldrene og spurt om han var syk, og om det ble noe bursdag.

Anonymkode: b5303...632

Skrevet

la han dra

Anonymkode: 023e6...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...