Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Bråvåknet kl 6. Hørte (eller drømte) at minstemann ropte opp i fortvilelse et eller annet om at han var jo nettopp på do. Hørtes ut som han grein. Jeg gikk ut i trappa og ropte ned til han. Vi sover i 3.etg. Og han i 1.etg. Hørte ingenting, så gikk derfor ned. Der sov han i senga si, men han var våt. Sendte han på do, og for å ta av trusa. Spurte han kom han hadde våknet, men det kunne han ikke huske å ha gjort. Kan det være underbevisstheten som har "ropt på meg". Det var så annerledes det ropet. Høyt (Vi har langt mellom soverommene). Og han sov så rolig da jeg kom ned. (Skyndet meg ned selvsagt). Og den fortvilelsen jeg følte fra han i ropet. Hva var dette? Anonymkode: 39995...2e9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Det er vel ikke uvanlig å drømme at man er på do når man tisser på seg, og drømmer kan være fortvilte. Ikke noe rart om han ropte i søvne, for deretter å roe seg helt ned. Anonymkode: 91c1b...be9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke uvanlig å drømme at man er på do når man tisser på seg, og drømmer kan være fortvilte. Ikke noe rart om han ropte i søvne, for deretter å roe seg helt ned. Anonymkode: 91c1b...be9 Dette 😊 Anonymkode: 41603...c1a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Han har nok «the shining», kontakt Lilli Bendriss og hør om hun vil ha ham i lære. TV Norge er nok sikkert interessert i lage Åndenes makt junior. Inntektene på spin off produkter alene vil være nok til at ingen av dere trenger å jobbe igjen. Anonymkode: e0ba8...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå