Gå til innhold

Hvor parkere rimelig/gratis i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Oslo og tenker enten å parkere i sentrum eller å parkere et eller annet sted i nærheten av kollektivtransport og reise med det fra bilen. Hvor parkerer man gratis eller rimelig i Oslo? Skal være ett døgn i Oslo sentrum. 

Anonymkode: 39f0f...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å parkere gratis i Oslo sentrum, det enkleste er å parkere langs veien i en bydel uten beboerparkering

Anonymkode: a9c51...e57

Skrevet

Hvor kommer du fra? De gærne grønne har gjort det håpløst så parker ved bygrensa og kjør kollektivt om du kan. Og vær forberedt på å betale det hvite ut av øyet for parkering da også mange steder.

Anonymkode: e1d35...e42

Skrevet

Det hjelper også å vite hvilken side av Oslo du kommer fra. Det e blant annet gratis parkering på Rosenholm stasjon (Hvis ikke det er endret helt nylig), men kommer du fra Drammen eller Trondheim er det ikke så lettvint. Toget derfra tar ca 15 min til Oslo s.

Anonymkode: 2411e...fb6

Skrevet

Mange hoteller har gratis parkering.

Anonymkode: d5dae...8c0

Skrevet

Tidligere parkerte jeg på Torshov (Ole Bullsgate/Johan Svendsensgate) og tok 30 bussen ned. Vet ikke om det fortsatt er mulig?

Anonymkode: 58ef9...8a7

Skrevet

Det er vel beboerparkering der også

Anonymkode: a9c51...e57

Skrevet

Takk for svar! Jeg kommer E6 nordfra. Hvor er det greiest/billigst å parkere da? Må uansett ha kollektivbillett.

Skrevet

Parker ved en av togstasjonene ved Lillestrøm og ta toget inn, 15-20 minutter. Evt ved t-banestasjonene langs linje 2, Ellingsrudåsen, Lindeberg. I gatene nedenfor Tveita senteret....

Anonymkode: 6d992...40b

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange hoteller har gratis parkering.

Anonymkode: d5dae...8c0

Det er vel ikke mange hoteller i Oslo som har det lenger? De fleste har vel parkering mot gebyr om de har parkering i det hele tatt?

Anonymkode: 1908a...2e9

Skrevet

Om du parkerer på togstasjonen må du betale. Pass på at du ikke står der man må ha månedskort, da får du fort bot! 

Står du innenfor Lørenskog betaler du kun Oslo-takst på kollektiv. Hva med å stå gratis i Stovnerbakken og ta toget fra Høybråten?

Anonymkode: 36f14...dd8

Skrevet

På torshov koster det penger nå. stå et sted nær trondheimsveien oppover fra Sinsen og ta 31 bussen, den går hele tiden. parker feks på Disen, 10 min med buss til sentrum

Anonymkode: 3efe7...35d

Skrevet

Takk for gode tips! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...