Gå til innhold

Sur gammal lærar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er visst plutseleg blitt ein sur gammal gubbe på innsida. Det kjennest igrunn heilt greit, men eg er ein 37 år gammal lærar på utsida. Kombinasjonen erkje heilt god. Kva foreslår de som alternativt yrke til ein gammal grinebitar? 

Anonymkode: e38d8...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eg er visst plutseleg blitt ein sur gammal gubbe på innsida. Det kjennest igrunn heilt greit, men eg er ein 37 år gammal lærar på utsida. Kombinasjonen erkje heilt god. Kva foreslår de som alternativt yrke til ein gammal grinebitar? 

Videreutdanning og tilbake til kateteret. Grinebitere trengs i skolen.

Anonymkode: ff2f0...d52

Skrevet

Kan du ikke bare være en grinebiter da? Ingenting skaper bedre samhold i en klasse enn å ha en flink og snill klasdeforstandrr og en sur faglærer.

Anonymkode: 7de27...799

Skrevet

Videreutdanning og tilbake til kateteret. Grinebitere trengs i skolen.

Men eg blir så sur av ungar som ikkje gjer som eg seier... Og foreldre som meinar det er greit å la vere å gjere lekser fordi det er viktigare å gå på trening. Og av å skulle vere entertainer i klasserommet for å halde på merksemda....

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare være en grinebiter da? Ingenting skaper bedre samhold i en klasse enn å ha en flink og snill klasdeforstandrr og en sur faglærer.

Anonymkode: 7de27...799

Tja, skal foreslå det for rektor, kanskje han finn ein annan kontaktlærar til dei🤣

Skrevet

Men eg blir så sur av ungar som ikkje gjer som eg seier... Og foreldre som meinar det er greit å la vere å gjere lekser fordi det er viktigare å gå på trening. Og av å skulle vere entertainer i klasserommet for å halde på merksemda....

Kanskje åpne for dialog i stedet for å tro at du sitter på fasiten?

Jeg er sterk leksemotstander. Og jeg har til overs å møte en lærer som faktisk lytter til det jeg har å si. 

Det er mye mer spennende å utvikle seg, enn å stivne i gamle inngrodde mønstre. Og ingen utvikler seg på egen hånd, det skjer i dialog med andre 

Anonymkode: 20f65...08b

Skrevet

Jeg er sterk leksemotstander. Og jeg har til overs å møte en lærer som faktisk lytter til det jeg har å si. 

Det er mye mer spennende å utvikle seg, enn å stivne i gamle inngrodde mønstre. Og ingen utvikler seg på egen hånd, det skjer i dialog med andre 

Ha føkkings ha. Jeg er så glad jeg ikke er lærer. Jeg hadde ledd deg ut av rommet.

Skrevet

Men spørsmålet var eigentleg kva andre yrker som kan passe til meg. Eg ser sjølv at eg ikkje er nokon god lærar for tida. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leksemotsandar kan du vere så mykje du vil for meg. Eg kan ikkje ha lekser for ein elev og ikkje lekser for ein annan. Og eg kan heller ikkje bestemme at skulen skal bli leksefri. Det hadde sjølvsagt gjort jobben mykje lettare for meg å sleppe å lage vekeplanar for ørten ulike nivå, sidan den eine har problem med ditt og den andre med datt. Det hadde òg vore lettare å lage undervisningsopplegg når eg veit kva alle har gjort i timane og slepp å ta hensyn til at nokre ikkje har gjort lekser, andre har gjort dei halvhjarta og andre har stålkontroll på stoffet. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Leksemotsandar kan du vere så mykje du vil for meg. Eg kan ikkje ha lekser for ein elev og ikkje lekser for ein annan. Og eg kan heller ikkje bestemme at skulen skal bli leksefri. Det hadde sjølvsagt gjort jobben mykje lettare for meg å sleppe å lage vekeplanar for ørten ulike nivå, sidan den eine har problem med ditt og den andre med datt. Det hadde òg vore lettare å lage undervisningsopplegg når eg veit kva alle har gjort i timane og slepp å ta hensyn til at nokre ikkje har gjort lekser, andre har gjort dei halvhjarta og andre har stålkontroll på stoffet. 

Kva er målet med lekser? Kva seier forskning om lekser?

lekser for lekser sin del er tull! Feil lekser kan føre til mindre læring for elevane. Lekser bør ikkje brukast på å lære stoffet, men å førebu seg på noko, finne ut kvs ein har lært, og mengdetrening der det er heilt naudsynt med slikt.

Gode lekser er tildømes: snakk med ein heime om kvs du veit om islam/norske rovdyr/ fuglar/ folkemusikk (Førebuing på nytt stoff) skriv tre ting som du har lært om... som du ikkje kunne frå før. (Reflektere over eigen læring) Pugg gangetabellen og gloser, les 20minutter i ei god bok kvar dag...(mengde trening)

dette er lekse som stort sett alle kan klare og som ein ikkje treng sitje timevis med.

Skrevet
1 minutt siden, ulenissen skrev:

Kva er målet med lekser? Kva seier forskning om lekser?

lekser for lekser sin del er tull! Feil lekser kan føre til mindre læring for elevane. Lekser bør ikkje brukast på å lære stoffet, men å førebu seg på noko, finne ut kvs ein har lært, og mengdetrening der det er heilt naudsynt med slikt.

Gode lekser er tildømes: snakk med ein heime om kvs du veit om islam/norske rovdyr/ fuglar/ folkemusikk (Førebuing på nytt stoff) skriv tre ting som du har lært om... som du ikkje kunne frå før. (Reflektere over eigen læring) Pugg gangetabellen og gloser, les 20minutter i ei god bok kvar dag...(mengde trening)

dette er lekse som stort sett alle kan klare og som ein ikkje treng sitje timevis med.

Vi har lite lekser, leselekse, gloser, repetisjonsspørsmål i naturfag, mattelekse som dei får gjort på skulen med litt innsats i timane. Ja, så når elevane seier dei ikkje fekk øvt på leseleksa si fordi dei var på besøk med nokon/skulle på trening ol blir eg ein sur gammal mann innvendes kjenner eg... Har du forslag til alternativt yrke for ein slik person som meg? 

Skrevet

Kanskje du har godt av å gjøre noe nytt. Undervise yngre /eldre elever, undervise psykisk utviklingshemmede, søke jobb som rektor/rådgiver /avdelingsleder. Eller kanskje det er nok å bytte skole. 

Anonymkode: 62477...9c8

Skrevet

Bli journalist. Det er mange journalister som er lærerutdannet.

Skrevet
6 timer siden, Lifola skrev:

Bli journalist. Det er mange journalister som er lærerutdannet.

Ja!! Det har eg faktisk tenkt på 😊, har alltid tenkt at eg ikkje skriv godt nok, men desse nyaste journalistane i lokalavisa har nok berre hatt ein liten teorieksamen i nynorsk. Skriv no betre enn dei iallefall😉

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du har godt av å gjøre noe nytt. Undervise yngre /eldre elever, undervise psykisk utviklingshemmede, søke jobb som rektor/rådgiver /avdelingsleder. Eller kanskje det er nok å bytte skole. 

Anonymkode: 62477...9c8

Nei, måtte vere rådgivar isofall. Rektor er for mykje styr. Vil ha ein jobb der eg kan få gjere det eg skal uten å bli motarbeidd😖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...