Lifola Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Kan ikke lener kjøpe 170 klær i de vanlige butikkene. Hvor har de fine gutteklær som ikke er for dyr. Vokser enormt i denne alderen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Zalando og Boardshop på nett, kjøper som regel på salg off season. F.eks hettegensere med opptil 70% avslag. Ellers hander vi en del på Jack & Jones, helt greie priser der, også selvfølgelig i herreavdelingen til HM. Min nest eldste sønn er nå 14 og bruker S herre enda, men det er ikke lenge siden han brukte XS, og det er nok ikke lenge til han bruker M. Eldste er 17 år og bruker L pga lengden sin, for å få det langt nok på armene. I bukser bruker han 29/34, litt vanskelig å få tak i så jeg håper han blir litt større rundt livet, rumpa og låra snart, han er mager som en mynde selv om han ikke har vokst i lengden på et par år nå. Anonymkode: c9177...743
Lifola Skrevet 25. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Zalando og Boardshop på nett, kjøper som regel på salg off season. F.eks hettegensere med opptil 70% avslag. Ellers hander vi en del på Jack & Jones, helt greie priser der, også selvfølgelig i herreavdelingen til HM. Min nest eldste sønn er nå 14 og bruker S herre enda, men det er ikke lenge siden han brukte XS, og det er nok ikke lenge til han bruker M. Eldste er 17 år og bruker L pga lengden sin, for å få det langt nok på armene. I bukser bruker han 29/34, litt vanskelig å få tak i så jeg håper han blir litt større rundt livet, rumpa og låra snart, han er mager som en mynde selv om han ikke har vokst i lengden på et par år nå. Anonymkode: c9177...743 Tusen takk. Jeg prøver zalando.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Zalando og Boardshop på nett, kjøper som regel på salg off season. F.eks hettegensere med opptil 70% avslag. Ellers hander vi en del på Jack & Jones, helt greie priser der, også selvfølgelig i herreavdelingen til HM. Min nest eldste sønn er nå 14 og bruker S herre enda, men det er ikke lenge siden han brukte XS, og det er nok ikke lenge til han bruker M. Anonymkode: c9177...743 Akkurat dette her også 🙂 Anonymkode: 99836...900
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 Jack and jones. Adidas. Levis. Nike. O herrestr M. Han er 190 høy. Anonymkode: 701c9...81d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 Min 13 åring er 140 lang, så vi handler på Cubus, Kaphal og HM. Men stort sett går han i treningsklær fra Hummel. Anonymkode: 1bfda...aa3
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 Han går en del i joggedresser som adidas, hummel, nike ol. Handler ellers på h&m, Cubus, Bilka i Danmark, New Yorker og ulike butikker på Outlet. Jeg kjøper herrestr. til ham. Han er ca 165cm.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 3 minutter siden, moota m storebror&lillebror skrev: Han går en del i joggedresser som adidas, hummel, nike ol. Handler ellers på h&m, Cubus, Bilka i Danmark, New Yorker og ulike butikker på Outlet. Jeg kjøper herrestr. til ham. Han er ca 165cm. Hvilken herrestørrelse passer til en på 165? Har en gutt på nesten 170, men synes han stort sett drukner i small. Anonymkode: 4e744...bb1
MTF Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 Vår snart 14-åring vokste mye i sommer og er nå litt høyere enn meg (som er 167cm). Han bruker stort sett 164 i bukser, da han er smal om livet og trekker lite - men i gensere og t-shirts bruker han stort sett voksen strl S (Jack & Jones, New Yorker, Solid, H&M Divided, Nike, Hummel, Fila og lignende). Ellers kan han bruke noen gensere fra H&M barn og Cubus barn, men da er det viktig at de er så godt som ensfargede uten noe som helst (barnslig) tekst;-)
MTF Skrevet 26. september 2018 #10 Skrevet 26. september 2018 (endret) 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken herrestørrelse passer til en på 165? Har en gutt på nesten 170, men synes han stort sett drukner i small. Anonymkode: 4e744...bb1 Min gutt er ca 168cm og han passer fint S i gensere og t-shirts (så lenge de ikke er for store i strl). Han er slank, men ganske veltrent, så trekker litt pga bred over skruldrene. I Bukser kan han ikke bruke mer enn 164, og da må det være smale modeller. Endret 26. september 2018 av MTF
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #11 Skrevet 26. september 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken herrestørrelse passer til en på 165? Har en gutt på nesten 170, men synes han stort sett drukner i small. Anonymkode: 4e744...bb1 De er nok litt forskjellige i fasongen disse tenåringene, men min gutt er også ca 170 cm og har bruker bukser fra HM i 170 cm (han har noen fra Cubus i str 164 også som han fortsatt kan bruke), men i hettegensere og t-skjorter bruker han S fra herreavdelingen og har til og med et par stykker i L. Han liker overdelene store selv om han er slank. Anonymkode: c9177...743
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2018 #12 Skrevet 26. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvilken herrestørrelse passer til en på 165? Har en gutt på nesten 170, men synes han stort sett drukner i small. Anonymkode: 4e744...bb1 Han liker klærne litt store, buksene er nok et par cm lenger enn de trenger, men de sitter fint. Jeg er 169cm og han er litt kortere enn meg. Kanskje er han 166-167cm også. Han liker klærne, de sitter fint som sagt. De er kanskje ulikt bygd da 😊
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #13 Skrevet 27. september 2018 På 26.9.2018 den 11.17, Anonym bruker skrev: Hvilken herrestørrelse passer til en på 165? Har en gutt på nesten 170, men synes han stort sett drukner i small. Anonymkode: 4e744...bb1 Min med samme høyde bruker både small og medium i overdeler. I underdeler må han ha small eller x-small. Men det gjør ikke noe om overdelene er store, det liker han. Anonymkode: 99836...900
Anonym bruker Skrevet 27. september 2018 #14 Skrevet 27. september 2018 Min gutt på 14 finner klærne stort sett selv. Han går på fretex, i bruktbutikker og på nettsteder og apper som selger brukte klær. Han er utrolig flink til å finne frem til kule klær som ikke er for dyre. Det krever vel imidlertid at man er ekstra interessert i klær og mote, hvilket de fleste andre gutter på den alderen kanskje ikke er.... Anonymkode: 5283e...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå